n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חלה בסוכרת, תבע את הביטוח ויפוצה בכ-600 אלף שקלים

ראשון לציון: חלה בסוכרת, תבע את הביטוח ויפוצה בכ-600 אלף שקלים

צעיר (30), תושב ראשון לציון, שנפגע בשתי תאונות דרכים, הגיש לבית המשפט תביעה נגד חברת הביטוח שבה טען, כי מחלת הסוכרת, שבה לקה, היא תוצאה של התאונות.

ביטוח צילום freepik
צילום freepik
על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד ליטל ביבר חייקין ממשרד עוה"ד ביבר-לקואה-חייקין-הררי, הצעיר עבד כשליח של מסעדה, ובמהלך עבודתו עבר תאונת דרכים אחת.
התאונה אירעה, כאשר נהג רכב, שלא עצר בתמרור עצור, פגע באופנועו של הצעיר בעוצמה וגרם להתהפכותו. ממקום התאונה הובהל הצעיר באמבולנס לבית חולים, כשהוא סובל מכאבים בצוואר וממגבלה בטווח התנועה, וכן מפגיעה בבית החזה ובברך ימין.
לאחר החלמתו שב הצעיר לעבודתו, ואז מצא את עצמו מעורב בתאונה נוספת. התאונה, שארעה כארבעה חודשים לאחר התאונה הראשונה, נגרמה כאשר נהג רכב סטה לנתיב נסיעתו של הצעיר, התנגש בעוצמה באופנועו וגרם להתהפכותו.
ממקום התאונה, כך נטען, פנה הצעיר לקבלת טיפול בבית חולים שם אובחן כי הוא סובל, בין היתר, מחבלות בברך ובקרסול ימין. כעבור כשנה מעת התאונה השנייה, אובחן הצעיר כחולה סוכרת. 
בתביעה, אותה הגישה בשמו עו"ד ליטל ביבר חייקין, נגד חברת הביטוח שביטחה את האופנועים בהם נסע במועד התאונות, נטען כי מחלת הסוכרת בה לקה הינה כתוצאה מהתאונות.
עוד נטען בתביעה, כי מאז התאונות הצעיר נמצא במעקב רפואי רצוף אצל רופא המשפחה, אורתופד ומומחים בתחום הסוכרת, עובר טיפולים שונים, שלא שיפרו את מצבו, ונזקק למשככי כאבים ולאינסולין.
עו"ד ביבר חייקין ביקשה מבית המשפט שימנה מומחה מטעמו, אולם חברת הביטוח התנגדה לכך, בטענה, כי אין קשר סיבתי בין הסוכרת לתאונות – הן בשל פרק הזמן שעבר מאז כל אחת מהתאונות והן בשל היעדר תיעוד רפואי המציין או רומז לקשר סיבתי שכזה.
חרף התנגדות חברת הביטוח, קיבל בית המשפט את בקשתה של עו"ד ביבר חייקין ומינה מומחה מטעמו. בחוות דעתו קבע המומחה כי התאונות עצמן לא גרמו באופן ישיר לפרוץ מחלת הסוכרת, אך הלחץ הנפשי שהתפתח בעקבות התאונות, הוא שגרם להתפרצות הסוכרת בה לקה.
בעקבות הגשת חוות דעתו של המומחה לבית המשפט, הגיעו הצדדים לפשרה, לפיה תעביר חברת הביטוח לצעיר פיצויים בסך 600 אלף שקלים. בית משפט השלום בראשון לציון נתן להסכם תוקף של פסק דין.
עוד ליטל ביבר חייקין – צילום לילך רז
עו"ד ליטל ביבר חייקין – צילום: לילך רז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות