n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון חגגה את פסטיבל הספרים

ראשון לציון חגגה את פסטיבל הספרים

"פסטיבל הספרים" של ראשון לציון, עיר השפה העברית, התקיים במהלך השבוע החולף לראשונה ברחבי העיר, כלל מגוון רחב של אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה בסימן קלאסיקות של כל הזמנים וזכה להצלחה גדולה

פסטיבל הספרים רז קינסטליך צילום אבי קקון
צילום: אבי קקון

במשך שבוע ימים התקיים לראשונה בראשון לציון "פסטיבל ספרים", שהיה מוקד עליה לרגל של קהל רחב ומגוון. אירועי הפסטיבל התקיימו במספר מוקדים בעיר ובכך ניתנה הזדמנות לכל תושב להנות ממגוון פעילויות תרבות ופנאי.

משפחות רבות נהנו מפסטיבלי קונספט ייחודיים אשר התקיימו מדי יום ברחבת מדרחוב רוטשילד וכללה דמויות מהאגדות, פינות קריאה, פינות יצירה ודמויות מהספרים. המשפחות נהנו משעות סיפור וממגוון הצגות ילדים המבוססות על קלאסיקות מכל הזמנים.

במהלך השבוע פקדו ראש העירייה- רז קינסטליך, מחזיקת תיק החינוך והתרבות- ליאל אבן זוהר, סורין גנות וחברי מועצת העיר את המדרחוב ולקחו חלק פעיל בהקראה של שעת סיפור מידי יום לילדי העיר.

רז קינסטליך פסטיבל הספרים צילום אבי קקון

עוד התקיים, יריד הספרים המסורתי בשיתוף סטימצקי וכלל גם נוכחות של סופרים מקומיים, שחתמו על יצירותיהם והרחיבו על הרעיונות של פרי יצירתם.

בהיכל התרבות מאיר ניצן, התקיימו שלל אירועים ביניהם הפקת מקור ייחודית לפסטיבל במסגרתה מירי מסיקה ריגשה את הקהל בעיבודים מקוריים לשירים של נתן אלתרמן ותרצה עטר, הזמר והיוצר טל סונדק בערב הצדעה למשוררים הגדולים וגם ערב מרתק עם הסופרת נאוה מקמל עתיר והשחקנית פזית ירון מינקובסקי על החיים שהיו לרחל המשוררת ולאה גולדברג וערב מעורר השראה בהנחיית שני פרץ קריב שכלל מפגש עם נשות העיר.

מירי מסיקה פסטיבל הספרים צילום אבי קקון

צילומים: אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות