n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: השכנים אובדי עצות בגלל דייר אחד ("אין לנו יום ואין לנו לילה")

ראשון לציון: השכנים אובדי עצות בגלל דייר אחד ("אין לנו יום ואין לנו לילה")

נ' המתגוררת בבניין מגורים במרכז ראשון, מתלוננת כי אחד השכנים הפך את חייהם לגיהינום בשנים האחרונות. המשטרה: "בפסק הדין שניתן קבע בית המשפט כי החשוד אינו כשיר לעמוד לדין בשל מצבו הנפשי"

ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל
ארכיון. צילום: דוברות משטרת ישראל

שכנים בבניין זה לרוב לא פשוט, אבל מה קורה כאשר השכן שגר בסמוך אלינו הופך את החיים  לגיהינום?

נ'  בת ה-72 מתגוררת במרכז העיר מספרת ל"גל גפן ראשון לציון" כי חייה הפכו לסיוט מתמשך במשך שנים רבות וכי אין מי שיעזור לה.

"אנחנו חסרי אונים בגלל אחד השכנים שגר בבניין שלוקה בנפשו ואף גורם לא עוזר לנו, גם לא משטרת ראשון לציון, זה פשוט לא יתואר מה שאנו עוברים ביום יום, אין לנו יום ולא לילה".

לטענת נ' השכן עליו התלוננה יותר מ-15 פעמים בתחנת המשטרה לא זכה למענה, "השכן הזה הוא אדם שחולה בסכיזופרניה" מספרת נ' " הוריו נפטרו למעלה מעשור, ומאז הוא גר בדירה לבד, הוא מטיל אימה על השכנים בבניין, מוציא רמקולים למדרגות ומפעיל אותם עם מוזיקה מחרישת אוזניים בדציבלים שכל הרחוב שומע, הצלחנו להוציא צו בית משפט, שאסור לו להשמיע מוזיקה בכל שעות היום, אבל משטרת ראשון לציון סוגרת את כל התלונות שלי ושל השכנים.

השכן הזה למרות היותו לוקה בנפשו הוא אדם מאוד אינטליגנט ומכיר בזכויותיו, אי אפשר לחיות פה, לפני ימים אחדים הוא תלה בחדר מדרגות על דלת ביתו תמונות שלי, לפני שנה הוא שרף ספה על הגג, בית המשפט פסק ארבע שנים של מוסד, אבל אחרי חודשיים הוא שוחרר, ולאן הוא חוזר? אלינו לבניין, מי יעזור לנו? מי מפקח עליו? אנחנו נמצאים לבד מול מערכת שלמה כאשר התעודה שלו כחולה נפש לא מאפשרת לעשות איתו כלום ולנו לא נותר דבר אלה לסבול".

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות תלונות שהתקבלו במשטרת ישראל כנגד החשוד, נפתחו חקירות שבסיומן הוגש נגדו בשנת 2019 כתב אישום בגין מספר עבירות שביצע. בפסק הדין שניתן קבע בית המשפט כי החשוד אינו כשיר לעמוד לדין בשל מצבו הנפשי. ככל שיתקבלו במשטרה תלונות נוספות, הן יבדקו ויטופלו ביסודיות ומקצועיות". 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות