n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: הסתיימה חקירת דריסתו למוות של עמיחי כרמלי ז"ל

ראשון לציון: הסתיימה חקירת דריסתו למוות של עמיחי כרמלי ז"ל

המשטרה סיימה את חקירת הרצח של מתנדב המשטרה - עמיחי כרמלי ז״ל, והבוקר (חמישי) בהתאם לממצאיה הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד תושב רהט החשוד ברצח

תאונה צילום דוברות משטרת ישראל
זירת התאונה- צילום: דוברות משטרת ישראל

חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של משטרת ישראל במרחב שפלה, יחד עם בוחני התנועה במחוז מרכז, ניהלו בשבועות האחרונים חקירה מואצת בחשד לרצח מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז״ל ופציעתם של שני מתנדבים נוספים בעת מילוי תפקידם, כאשר עסקו באכיפת תנועה במחסום בידוק שכרות בכביש 412.

בתוך כך, השוטרים עצרו בזירת האירוע תושב רהט בשנות העשרים לחייו בחשד לרצח המתנדב וכן 4 חשודים נוספים, שעל פי החשד נסעו עמו ברכב, כאשר על פי צורכי החקירה הוארך מעצרם בבית המשפט.

בתוך כך, חוקרי המשטרה אספו ממצאים בזירת הרצח ובסביבתה, תוך מיצוי ראיות הקושרות חד משמעית את הנהג לעבירות, לרבות עדויות, ממצאי תיעוד שונים, ממצאים פורנזיים וכיוצא בזה, אשר ביססו תשתית ראייתית נגד החשוד.

עוד עולה מהחקירה שהסתיימה עתה, כי תוצאות המעבדה מצביעים שהחשוד ברצח נהג ברכב כשבגופו אלכוהול ברמה האסורה בחוק לנהיגה וכן נמצאו בדמו סמים.

הבוקר (חמישי), בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז מרכז.

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הציב את החקירה בעדיפות עליונה והטיל את המלאכה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה ובוחני מחוז מרכז, תוך הפעלת כלל האמצעים, היחידות הנדרשות והסמכויות לשם קידומה, על פי האסטרטגיה חסרת הפשרות של מחוז מרכז, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עם הנאשם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות