n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: המשטרה עיכבה נהג החשוד במעורבות בתאונה קטלנית

ראשון לציון: המשטרה עיכבה נהג החשוד במעורבות בתאונה קטלנית

המשטרה עכבה כעת לחקירה נהג רכב פרטי תושב אשדוד בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בעיר שהתרחשה מוקדם יותר בדרך המכבים בה נהרגה הולכת רגל

תאונה ניידת צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר (ראשון) בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בראשון לציון במעורבות רכב והולכת רגל.

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעה הולכת הרגל, תושבת העיר כבת 70 באורח אנוש והובהלה למרכז רפואי אסף הרופא ,שם נקבע מותה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג הרכב – תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו בחשד למעורבות בתאונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ואז… התנועה בנתיב הפניה שמאלה עומדת באדום. טור ארוך של מכוניות המסתירות את התנועה בנתיב הממשיך ישר, לתנועה הזו יש ירוק אך לעיתים הכביש ריק כי הרמזור בצומת הקודם עדיין אדום וכל המכוניות ממתינות שם. ואז הולך רגל הממתין דקות ארוכות עלול לנסות את מזלו, או להניח שרמזור הולכי הרגל תקוע או שהלחצן להולכי רגל מקולקל. הוא מתחיל לעבור במעבר החציה, חולף על פני נתיב הפניה שמאלה בו טור המכוניות את שדה הראיה ורק כשהוא מגיע לנתיב הבא, נפתח לו שדה הראיה אבל זה עלול להיות מאוחר מדי כששטף המכוניות הדוהרות מגיע במהירות מהצומת הקודם שהתחלף לירוק. מקרה אמיתי שקרה מול עיני, צעקתי לאישה ברגע האחרון ולמזלי היא שמעה ונעצרה בזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות