n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון : הוועדה המקומית חוזרת: קינסטליך נגד צור ולהפך

ראשון לציון : הוועדה המקומית חוזרת: קינסטליך נגד צור ולהפך

בפוסט שהעלה ראש העיר רז קינסטליך לרשתות החברתיות כתב "כי לפני 4 שנים, על רקע הפרשיות הפליליות שליוו לצערנו את העירייה נשללה מראשון לציון הסמכתה כוועדה עצמאית". צור מיהר להגיב: ההסמכה נלקחה בגלל חשדות שלשמחתי הופרכו לחלוטין עם סגירת התיק נגדי.

ראש בראש
צילום: עיריית ראשל"צ

בעוד כשנה וחצי יערכו הבחירות לראשות העיר בראשון לציון ונראה כי הגזרה ממשיכה להתחמם בין מחנה קינסטליך למחנה צור.

ראש העיר רז קינסטליך העלה פוסט לרשתות החברתיות על שרת הפנים איילת שקד שחתמה היום על החזרת הסמכויות לוועדה המקומית של עיריית ראשון לציון כוועדה עצמאית, לאחר תקופת הקפאה של 4 שנים בשל התנהלות לא תקינה שהיתה בעיר.

"אני שמח לבשר לכם שבשעה טובה, שרת הפנים, איילת שקד  חתמה על החזרת הסמכות לוועדה המקומית של עיריית ראשון לציון כוועדה עצמאית, לאחר תקופת הקפאה של 4 שנים" כתב היום ברשתות החברתיות ראש העיר רז קינסטליך.

"לפני 4 שנים, על רקע הפרשיות הפליליות שליוו לצערנו את העירייה, נשללה מראשון לציון הסמכתה כוועדה עצמאית. לאחר 4 שנים של עבודה מאומצת הן מבחינה מקצועית והן בהיבטי ניקיון הכפיים וההליכים בוועדה, הגשנו בקשה למינהל התכנון לחידוש הליכי ההסמכה והיום אנו מתקנים את העוול שנגרם לכם, תושבות ותושבי העיר, בשל התנהלות לא תקינה שהייתה כאן בעבר.

דב צור לא נשאר חייב והגיב : "ברכות לעיריית ראשל"צ ולתושבי העיר על החזרת ההסמכה . ההסמכה נלקחה בזמנו ,שלא בצדק , לא בגלל פרשיות פליליות והתנהלות לא תקינה אלא בגלל חשדות , שלשמחתי הופרכו לחלוטין עם סגירת התיק נגדי . לצערי חבריו של ראש העיר לשלטון הנוכחי שהגישו תלונות שווא מתוך קנאה ושנאת חינם , גרמו את הנזק לתושבים של שלילת הסמכויות במשך 4 שנים . אני שמח שתוכנית המיתאר שהובלתי מאפשרת את הסמכויות המוחזרות".

מה זה אומר בפועל?
שהוועדה המקומית לתכנון ובניה יכולה כעת לאשר תכניות מפורטות תואמות תכנית המתאר ובכך נוכל לקצר הליכים משמעותיים לתושבי העיר ולקדם תכניות גדולות וקטנות, כולל תכנון של התחדשות עירונית במרכז העיר. לאחר בחינות עומק שעברנו ע״י צוות הבקרה של מנהל התכנון, בכל הקשור למקצועיות, שקיפות, וניקיון כפיים בהליכי תכנון רישוי ופיקוח בעירייה, הועברה ההמלצה לשרת הפנים וכאמור, לפני זמן קצר הודיעה לי כי ההסמכה חתומה. אני שמח שהיום התקבלה הכרה ממלכתית בכך שעיריית ראשון לציון פועלת ביעילות, בניקיון כפיים וצדק." סיכם קינסטליך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מה קורה שלוש שנים אחרונות ועכשיו אין קורונה ועדות צולעות שדוב היה הועדות לא יותר מחודש ממש נורא ואיום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות