n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון בין 10 הערים הכי ממושמעות במאבק בקורונה

ראשון לציון בין 10 הערים הכי ממושמעות במאבק בקורונה

מספר החולים בעיר: 202, שיעורם מכלל האוכלוסייה: 0.08 אחוז. העירייה מובילה את המאבק, עם סל שירותים מיוחד

ראשון לציון. צילום דוברות העירייה
ראשון לציון. צילום: דוברות העירייה

ראשון לציון היא אומנם העיר הרביעית בגודלה בישראל,  ולפי נתוני משרד הבריאות יש בעיר 202 חולים, שיעורם ביחס לכלל האוכלוסייה – 0.08 אחוז. ראש העיריה, רז קינסטליך פנה לשרי הבריאות והביטחון בדרישה לבדוק את כל דיירי בתי האבות שבהם התגלה חולה קורונה. "ייתכן שהבדיקות יובילו לאיתור חולים נוספים באותם מוסדות", אומר קינסטליך, "אבל אנחנו מעדיפים לקבל את התמונה המלאה בכל רגע נתון כדי לוודא שנוכל להיאבק באופן יעיל בהתפשטות הנגיף".
לצד שיעור התחלואה, ראשון לציון בולטת במדד הלאומי של הישמעות התושבים להנחיות משרד הבריאות ומחזיקה במקום העשירי בטבלה הארצית. הדירוג של מרכז השלטון המקומי ומשרד הבריאות, משקלל את שיעור התושבים הנשארים בבית ובקרבתו, ושיעור התושבים היוצאים מהבית לפחות משעה. קינסטליך: "אני גאה בתושבי העיר שלנו על האחריות הם מגלים לסובבים אותם ונשמעים להנחיות משרד הבריאות ובכך מבטיחים את בריאותם ואת בריאות היקרים להם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות