n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אסותא תפתח בית חולים נוסף בעיר

ראשון לציון: אסותא תפתח בית חולים נוסף בעיר

המתחם החדש יהיה גדול פי שלושה מבית החולים הנוכחי, יכלול חדרי ניתוח טכנולוגיות חדישות ומרפאות משודרגות וצפוי להיפתח במהלך 2024

אסותא ראשצל הדמיה איכות גבוהה
צילום: יח"צ אסותא

אסותא מרכזים רפואיים מרחיבה את פעילותה והודיעה על הקמת בית חולים בראשון לציון שימוקם במבנה חדש בסמוך למתחם ה-1000 ההולך ונבנה בעיר.

בהקמת בית החולים  החדש יושקעו מאות מיליוני שקלים והוא צפוי להיפתח לקהל במהלך שנת 2024. (העלייה לקרקע מתוכננת למהלך שנת 2021).

בית החולים החדש, יהיה גדול פי שלושה מזה הקיים כיום, הוא יתפרס על פני כ -27,000 מ״ר בשש קומות עיליות, ושתי קומות תת-קרקעיות לחניונים ולוגיסטיקה התומכת במחלקות בית החולים. כמו כן, הוא יכלול שטחי מסחר שישלימו את השירות למטופל ולמשפחתו.

יו"ר אסותא מרכזים רפואיים הפרופ' שוקי (יהושע) שמר ציין כי: "אסותא מתחדשת לטובת תושבי ראשון לציון , חולון, בת ים והסביבה. דירקטוריון החברה אישר את העברת בית החולים למבנה חדש ומודרני וכמסורת אסותא עם מיטב הטכנולוגיות המתקדמות והחדישות, זוהי בשורה חשובה לקידום הבריאות של תשובי האיזור בסטנדרט של אסותא 

גידי לשץ מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "זו בשורה משמעותית לתושבי ראשון לציון והשפלה. השנה האחרונה הדגישה את חשיבותם של פיתוח תשתיות הרפואה בישראל כחלק מהחוסן הלאומי.

אסותא מובילה את סטנדרט המקצועיות והשרות ברפואה בישראל ומפתחת ומרחיבה שורותיה לבית חולים חדש, עם שירותים וטכנולוגיות חדישות ומתקדמות שייתן מענה רפואי רחב ומותאם לתושבי כל האזור".

איזי בן עזרא מנהל בית החולים אסותא ראשון לציון: "כאשר השירות למטופל עומד לנגד עיננו, חשבנו עוד משלב התיכנון על כל היבט אפשרי, החל בעיצוב, אסתטיקה ונגישות וכלה בתשתיות דיגיטציה, בית חכם ואקולוגי, מידה מספקת של חניות ועוד. כאשר מדובר בקומות חדרי הניתוח, הקידמה הטכנולוגית תהיה נוכחת ומורגשת בכל חדר ניתוח ומכשור שנרכוש ונתקין". 

לדברי ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״אני מברך את ״אסותא מרכזים רפואיים״ על ההחלטה להקים את אחד מבתי החולים הגדולים והמתקדמים שלהם בעיר ראשון לציון ובתוך כך, גם להגדיל את סל השירותים לציבור.

הקמת בית החולים בעיר שלנו, היא הבעת אמון נוספת בפיתוחה המואץ של ראשון לציון, המתווספת לחברות גדולות נוספות שבוחרות להעביר את פעילותן לראשון לציון.

נוסף לשירותים הבריאותיים הכלליים שיינתנו בבית החולים החדש, הוא יהפוך למרכז אורתופדיה ראשון מסוגו בארץ בתחום זה וייתן מענה לתושבי האזור ובכלל״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות