n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "אני מזועזע איך הפועל באתר הבניה לקח את דגל ישראל וקרע אותו מול עיני"

ראשון לציון: "אני מזועזע איך הפועל באתר הבניה לקח את דגל ישראל וקרע אותו מול עיני"

בהמשך לאירוע ביזוי דגל ישראל על ידי פועל בדואי, אנשי החברה לביטחון שהיו עדים למעשה, מגיבים לאירוע המזעזע

פועל מבזה את דגל ישראל- צילום החברה לביטחון ראשון לציון
צילום: החברה לביטחון ראשון לציון

״אני מזועזע איך הפועל באתר הבניה לקח את דגל ישראל וקרע אותו מול עיני והפך אותו לסמרטוט לנקות את צינורות השמן של הטרקטור שלו באתר הבניה. קראתי לו להפסיק אבל הוא המשיך צפצף על סמל המדינה שלנו הוא המשיך לפעול בבריונות גם כשהגיע השוטרים שהזעקנו לשטח הוא תקף את השוטרים בהפגנתיות״ כך סיפר אורן לוי פקח הסיירת הירוקה של החברה העירונית לביטחון ראשון לציון.

בהמשך למעצר תושב הפזורה הבדואית בדרום שהשחית היום את דגל ישראל באתר בניה בראשון לציון, מובא הצד של פקחי הסיירת הירוקה של החברה העירונית לביטחון ראשון לציון רותם יחזקאל ואורן לוי, שהיו בפעילות שגרתית באתרי הבניה בשכונת נוריות כאשר הם הבחינו כיצד אחד העובדים מסיר את דגל ישראל שהתנופף באתר ולאחר שפרס אותו על הקרקע החל לקרוע אותו כדי להשתמש בו כסמרטוט.

״קראנו לו לחדול אבל הוא המשיך לבזות את הדגל מולנו. הוא פשוט קרע את הדגל ולא הסכים לחדול״ סיפרו הפקחים שמיהרו לפעול כדי להציל את דגל המדינה ואף עיכבו לחקירה את החשוד.

קרדיט החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כל הכבוד לכם .גאה בכם מאוד.אין על ראשון ופקחי החברה הלאומית .כל הכבוד לכם

  2. 2 דברים שלא הבנתי , 1 למה לא צילמו את הפנים שלו ? הריי אם היה מצלם היינו רואים את הפנים ומעיפים אותו מהעיר ולא נותנים לו לעבוד שעה אחת נוספת , 2 למה לא שברו לו את העצמות ? אם הייתי רואה את זה ישר הייתי מעיף לו מכות , אנחנו לא יפו לא שכם ולא חיפה אנחנו ראשון לציון , אמור להיות פה יותר יהודים מאשר ערבים , ברחתי מעיר מעורבת ופתעום אני מגלה שפה יותר גרוע דברים קורים ואנחנו שותקים , סליחה אבל כן אני בעד ציונות אני בעד מדינת ישראל לעם ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות