n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: אחת מעל כולן

ראשון לציון: אחת מעל כולן

הכירו את נועה נובק, אלופת אירופה לנוער בפיתוח גוף לשנת 2021!

1
נועה נובק על במת התחרות עם דגל ישראל

נובק בת ה-20, תושבת ראשון לציון, עוסקת בתחום פיתוח הגוף למעלה משנתיים והגיעה לדרגת "פרו ביקיני" מה שאומר שהיא בתחום באופן מקצועני.

בשבוע שעבר, חזרה מאליפות אירופה בצ'כיה ולצווארה מדליית הזהב. נובק, עשתה היסטוריה בכך שהיא הישראלית הראשונה הזוכה בתואר האירופאי והיא מספרת ל"גל גפן": "אני משוחררת טרייה מצה"ל ועוסקת בפיתוח גוף כבר שנתיים וחצי במהלכן הספקתי לזכות 6 פעמים בתואר 'מיס ביקיני' שזה בעצם אומר אלופת פיתוח גוף. בנוסף, זכיתי גם שלוש פעמים בתואר 'אלופת האלופות' ועכשיו נוסף לי התואר 'אלופת אירופה לפיתוח גוף ביקיני לנוער'. התחרות התקיימה בפראג עם עשרות מתמודדות מכל אירופה ולשמחתי אני הישראלית הראשונה בהיסטוריה שזוכה בתואר".

2

נועה עם מאמנה האישי אסף זריהן

נובק, מתאמנת בחדר כושר עם מאמנה האישי אסף זריהן, המלווה אותה לכל תחרות בארץ ובחו"ל והם בהחלט לא מסתפקים באליפות אירופה: "אני ואסף הולכים יד ביד מהרגע הראשון ואנשים לא יודעים שמדובר בספורט תובעני הדורש משטר אימונים ומשטר תזונה בלי אפשרות לחרוג.

יש אימונים על פי תוכנית מאוד מסודרת כשבנוסף אני עובדת עם התזונאי שגיא הלוי. גם בזמן הצבא לא ויתרתי לעצמי והייתי עושה אימונים בחמש לפנות בוקר וגם אחרי 9 בערב. אני מקדישה לספורט הזה את כל כולי ולא סתם הגעתי למעמד "ביקיני פרו" ואני הצעירה ביותר שיש בישראל במעמד הזה. אחרי אליפות אירופה, אני מכוונת לאליפות העולם שתתקיים בארצות הברית בתקווה שהמצב יהיה שקט והאליפות תתקיים כסדרה".

נובק, לא מסתפקת באימונים לתחרויות ובמקביל גם החלה לעבוד כמדריכת מכון כושר: "אני מכווינה ומלווה בנות צעירות לתחרויות ובמקביל התחלתי לעבוד כמאמנת כושר ולעשות ליווי פרונטלי אונליין. לא כל אחת שלא אוכלת יומיים, יכולה לקחת חלק בתחרות 'מיס ביקיני', יש אימונים רציניים וזה ספורט לכל דבר. אני מקווה להמשיך לייצג בכבוד את ישראל וראשון לציון בפרט ורוצה כמובן לחזור עם מדליות זהב מעוד תחרויות בינלאומיות".

2

אלופה שלנו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות