n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פורום מיוחד הושק למען העסקים הקטנים בראשון לציון

פורום מיוחד הושק למען העסקים הקטנים בראשון לציון

חברי כנסת ממגוון סיעות הגיעו ביום ראשון בשבוע שעבר לראשון לציון לאירוע השקת פורום מיוחד עבור העצמאים והעסקים הקטנים שנפגעו קשות מאז התפרצות נגיף הקורונה

איריס חזן, מיקי אלון ורז קינסטליך. צילום: פרטי
איריס חזן, מיקי אלון ורז קינסטליך. צילום: פרטי

לאירוע שיזמה קבוצת "אני שולמן" והתקיים ברחוב זד"ל בעיר, הגיעו בין היתר יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, מוביל הפורום ח"כ מתן כהנא, יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, ח"כ ניר ברקת, ח"כ גדעון סער, ח"כ עודד פורר, ח"כ עידן רול, ח"כ מיכל שיר, ח"כ שרן השכל, ח"כ קטי שטרית, נוסד פורום חברי הכנסת למען העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל.

ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, שפתח את האירוע, ציין כי "מרגש לראות את כל השולמנים במקום אחד", והוסיף: "ראשון לציון היא הבית של העסקים הקטנים ואני עושה הכל כדי לשמור עליהם".

סגנו אבי חיים שנכח אף הוא, הוסיף: "עיריית ראשון לציון והעומד בראשה רז קינסטליך עומדת לרשות בעלי העסקים בראשון לציון ותעשה כפי יכולתה להצמיח את העסקים תוך כדי שיתוף פעולה עם בעלי העסקים. הרצון שלנו שתושבי העיר יקנו בראשון ויבלו בראשון ואנו נעשה ככל יכולנו שכך יהיה".

מייסד תנועת 'אני שולמן' אביר קארה אמר באירוע בין היתר: "היום אנחנו עושים צעד משמעותי וחשוב בחיזוק הקשר בין העצמאי לשליחי הציבור, אתם חברי הכנסת, חברי הפורום למען העצמאיים, אתם שהגעתם לכאן היום, אתם בחרתם להיכנס תחת האלונקה ולתת כתף, סיוע, תמיכה וקידום התנועה הזו, הכה חשובה ליצירת המעמד החדש והחזק של העצמאי בישראל. ועל כך אנו מבקשים להודות לכם. בישראל היום ישנם מאות אלפים שביום אחד העסק שלהם קרס, או יקרוס, חוסר היציבות והתנאים הקשים הם מצב בלתי נסבל שיש לתקנו מהיסוד ולשנות את המשוואה. העצמאי הוא השותף של המדינה והוא את חובותיו דואג למלא. וכך צריכה לנהוג גם המדינה ובהקדם האפשרי, העצמאי צריך את המדינה לצידו, כמו שצריכה להיות שותפות אמיתית".

מוביל הפורום ח"כ מתן כהנא אמר באירוע: "מהיום לעצמאיים והעסקים הקטנים יש כתובת בכנסת ישראל. העצמאיים הם המנוע של המשק. היום, אנו חברי הכנסת חידשנו את האמנה בין נציגי הציבור לציבור העצמאיים והעסקים הקטנים.

אני שמח וגאה להיות שותף במהלך חשוב זה שיחזק את הקשר והאמון בין הציבור לנציגיו".

מנהלת פורום בימת התושבים איריס חזן המחזיקה בעסק מקומי ומנהל פורום תושבי ראשון לציון, מיקי אלון, עצמאי אף הוא, הגיעו על מנת להביע את תמיכתם.

ל"גל גפן" הם מסרו: "אנחנו כעצמאים מעריכים ותומכים בעשייה של השולמנים בהובלת אביר קארה. חשוב לנו לתת לשולמנים במה בראשון לציון גם בפורומים הגדולים "פורום ראשון לציון-בימת התושבים" ופורום תושבי ראשון לציון", אנחנו אתו מתחילת דרכו תוך כדי שיתוף פעולה עם ראש העיר רז קינסטליך על מנת לתמוך בזכויותיהם של העצמאים בראשל"צ".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות