n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פגר שרוף של חתול עם מספר המסמל את כת השטן התגלה סמוך לגינה בראשון לציון

פגר שרוף של חתול עם מספר המסמל את כת השטן התגלה סמוך לגינה בראשון לציון

תושבת העיר נדהמה לגלות פגר של חתול שראשו שרוף ונראה כי עבר התעללות, סמוך אליו היה חרוט על האדמה ציור של מגן דוד ובגינה סמוכה את הספרות 666 שכידוע מעידים על טקסים של כת השטן. התושבת: חובה לרשת עוד מצלמות. העירייה: האירוע לא היה בתוך הפארק כי אם סמוך אליו.

חצ
צילום: תושבת העיר

מחזה מחריד הבוקר בראשון לציון, פגר של חתול שראשו שרוף התגלה סמוך לפארק המוסיקה שברחוב ויניק/ דרובין שבמערב הישן.

הפגר היה בתוך שקית ניילון שחורה כאשר ראשה בצבץ החוצה. תושבת שעברה עם כלבה לטיול בוקר בפארק חשבה שמדובר בשקית ריקה אבל הזבובים שהיו על השקית גרמו לה להסתכל שוב על השקית ולנסות ולהבין מה יש בתוכה " הייתי בהלם שהתקרבתי" מספרת התושבת " ראיתי ראש של חתול או נמייה שרוף, רואים שהיתה התעללות קשה שכוללת שרפה של אותו בעל חיים, כמה צעדים משם היה על האדמה מגן דוד חרוט, זה נראה כמו מעשה כת לכל דבר, מפחיד רק לחשוב שיש אנשים כאלה שיכולים להרע ולהתעלל ברמה כזאת בבעלי חיים"

חצ
צילום: תושבת העיר

 

התושבת פנתה למנהל הפארק וידעה אותו על המחזה הקשה שנתקלה בו בבוקר ושאלה אם יש מצלמות במקום כדי שיוכלו להביא את מי שעשה זאת לדין, אולם לטענת מנהל הפארק המעשה נעשה סמוך לפארק ולא בתוכו ולכן לא היו מצלמות " מדובר בגינה גדולה" מוסיפה התושבת " חוץ מהגינה יש אזור פרא שחובה שיהיו מצלמות במקום כדי למנוע מקרים חוזרים כאלה וגם להתרעה, זה פשוט חובה. לצערי לפני כמה ימים בגינה סמוכה באזור ראיתי כתובת גרפיטי של הספרות 666 שכידוע מסמלות את כת השטן, היתה שם גם קערה של אוכל ומים לחתולי הרחוב שבורים, האזור חייב פיקוח ואכיפה רבה יותר.

 

מגן
צילום: תושבת העיר

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: טיפול באירוע חמור מסוג זה הינו באחריות משטרת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות