n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עשרות מדליות ל"עצמה האתלט" ראשון לציון באליפות הילדים בג'ודו!

עשרות מדליות ל"עצמה האתלט" ראשון לציון באליפות הילדים בג'ודו!

לא פחות מ-34 מדליות הביא המועדון מראשון לציון באליפות ישראל לילדים שנערכה ברעננה והוכיח שוב שהוא אחד המועדונים החזקים והמתקדמים ביותר בארץ

אליפות ישראל בג'ודו- 1 צילום עצמה האתלט ראשון לציון
האלופים מראשון לציון- צילום: מועדון עצמה האתלט

ביום שני התקיימה ברעננה, אליפות ישראל בג'ודו 2022 לילדים וכמו בכל שנה, גם השנה אגודת "עצמה האתלט ראשון לציון", הוכיחה שהיא אחת האגודות החזקות בג'ודו הישראלי.

לא פחות מ-46 נציגים מהמועדון בגילאי 10-14, לקחו חלק באירוע המרכזי של הענק ולמרות שהשנה התחרו פחות ספורטאים מהשנה הקודמת, התוצאות היו בהחלט מרשימות עם 34 מדליות בהם זכו הספורטאים הצעירים והתחלקו בצורה הבאה: 7 מדליות זהב, 10 כסף ועוד 17 מדליות ארד. התוצאות אומרות למעשה שב-17 גמרים, התחרו ספורטאי המועדון על תואר אלוף המדינה באחד מענפי הספורט המובילים בישראל.

אליפות ישראל בג'ודו- צילום עצמה האתלט ראשון לציון

ואלה שמות האלופים: טיחון אוברמנקו, אבי ציטילובסקי, לירן הדטו, רון פרלמן, לירם אמירה, אדם ספיבקוב ואלכסנדר חורולוב שחזרו עם מדליית הזהב והתואר "אלוף ישראל לשנת 2022"

מי שמוביל את ההצלחה של המועדון הוא המאמן האולימפי הבכיר- פבל מוסין, תחתיו יש צוות מאמנים מדהים שדוחף את הספורטאים אל ההישגים חסרי התקדים. רשימת המאמנים כוללת את: אליס שלזינגר, נאור חן, מתן ארהבור, איתי דבח, אדוארד פלטיאל, קים קימחזי ויורי שולגה.

אליפות ישראל בג'ודו 2 – צילום עצמה האתלט ראשון לציון

בנוסף להצלחות באליפות ישראל לילדים, ראוי להזכיר גם את שתי המדליות שקטפו ביום שישי האחרון שני נציגי גיל הסניורים (מעל 35)- פיני קדוש שזכה בזהב ויבגני קלושין שזכה בארד. במועדון בירכו את כל הזוכים והפנים כבר קדימה לאליפויות בגילאים הנוספים שימשיכו ממש היום (רביעי) בתקווה למדליות נוספות.

פיני קדוש יבגני קלושין צילום עצמה האתלט ראשון לציון

צילומים: מועדון "עצמה האתלט ראשון לציון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

44 (2)

אירועי יום השואה 2024 בחולון

תפריט נגישות