n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מנהל הסופר "שפע דיל" בראשון לציון מגיב על החרמת הבשר

מנהל הסופר "שפע דיל" בראשון לציון מגיב על החרמת הבשר

משרד הבריאות דיווח הבוקר על השמדת 80 קילו בשר באטליז שבמרכול "שפע דיל" ברוטשילד 5 בראשון לציון, שמספק בין היתר בשר למסעדות בעיר, בראיון לגל גפן מגיב לראשונה מנהל הסופר על האשמות.

איטליז-שפע-דיל-סופר-ראשון-לציון-צילום-מערכת-גל-גפן
צילום: מערכת גל גפן

הבוקר הודיע משרד הבריאות על השמדת בשר במחלקת האטליז במרכול "שפע דיל", רוטשילד 5, שבראשון לציון לאחר שביום חמישי, ה- 26/05/2022, בוצעה ביקורת ע"י רופא וטרינר רשותי – ממשלתי, של משרד הבריאות.

במהלך הביקורת לפי משרד הבריאות נמצאו במקום ליקויים תברואיים חמורים וכן בשר ומוצרי בשר, מזוהמים ומוצרי בשר פגי תוקף, שאינם ראויים למאכל אדם, העלולים להזיק לבריאות האדם. בהוראת הרופא הווטרינר הושמדו כ- 80 ק"ג בשר מזוהם, בעלי שינויים אורגנולפטיים.

אולם לפי דברי מנהל "שפע דיל" לגל גפן ראשון לציון הגירסה שונה לגמרי: "הטענה של 80 ק"ג בשר פג תוקף הוא שקר" אומר מנהל הסופר "ראשית הבשר לא נשקל והוא הוערך ע"י הביקור כך שלהגיד 80 קילו בשר? זה לא נשקל בכלל, בנוסף למעט חבילת נקניקיות פג תוקף שהיו במקרר כי נשכחו לא היה בשר פג תוקף.

כל העניין הוא הטענה של המחלקה הויטרנרית שאת הבשר הטחון אנו צריכים לטחון לעיני המזמינים, ביום חמישי האחרון היו לנו הזמנות רבות ממסעדות בעיר של 20 קילו ויותר לכל מסעדה ואנו טוחנים ושולחים את הסחורה, כך שהבשר לא היה פג תוקף אלה הושמד כי הוא לא נטחן לעיני הלקוח.

זו לא הפעם הראשונה המחלקה הויטרנרית עושה אצלנו ביקורים ומנסה למצוא לקויים, יש לנו לקוחות רבים וגלגול מחזור בקצביה של מאות אלפים שבטח לא נסתכן בשביל כמה מאות שקלים בודדים, כל המשפחות שלנו אוכלות מהבשר והניסיון להכפיש אותנו שיקרי, אנו נתבע באופן נפרד על הנזק. מודים ללקוחות שממשיכים לקנות אצלנו ויודעים מה טיב הקצביה שלנו."

איטליז-סופר-שפע-דיל-ראשון-לציון-צילום-מערכת-גל-גפן

האיטליז ב"שפע דיל" – צילום: מערכת גל גפן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PIXABAY

משרד הבריאות בהודעה בעקבות השרב הקיצוני שיימשך עד חמישי בערב

תפריט נגישות