n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מיזם חופיקס יוצא לדרך

ראשון לציון: מיזם חופיקס יוצא לדרך

עיריית ראשל"צ משיקה מיזם לבני הנוער: נערים בגילאי 14-18 יעבדו בחוף וישכירו למתרחצים כיסא נוח בעלות של שלושה שקלים בלבד ותשלום זהה עבור שמשיה

חופיקס בשנה שעברה
צילום: אבי קקון

בצל מגבלות משרד הבריאות והמצב הכלכלי ההולך ומחמיר של רבות מהמשפחות בארץ, עיריית ראשון לציון משיקה בימים אלו מיזם תעסוקתי בחוף הים בראשון לציון שבו בני הנוער משכירים שמשיות וכיסאות לאנשים הנופשים בחוף הים. בעירייה מציינים כי מיזם ייחודי זה מקנה לבני הנוער שימחה וסיפוק ומאפשר להם להתפרנס בתקופה כה מאתגרת.

המדובר על 24 נערים בגילאי 14-18 שיעבדו בשתי משמרות בין השעות עשר בבוקר לשמונה בערב. הציבור הרחב ייהנה מכסא נוח בחוף בעלות של שלושה שקלים בלבד ותשלום של סכום זהה עבור שמשיה – בסך הכל ששה שקלים בלבד.

יצוין הפרויקט הוא פרויקט משותף בין אגף לטיפול וקידום נוער וצעירים, אגף לטיפול קידום נוער וצעירים במינהל לשילוב חברתי ובין אגף חופים ואגמים.

נער בן 16 שיעבוד במיזם אמר ל"גל גפן": "אני שמח שניתנת לי ההזדמנות לעבוד בחופש בתקופה לא קלה שקשה להשיג עבודות. אני מרגיש שאכפת לעירייה מאיתנו בני הנוער ושדואגים לנו".

אחד התושבים הוסיף: "זו שנה לא קלה לכולם, אנחנו מקווים שהנסיבות לא ימנעו מאיתנו להגיע לחוף הים, אבל במידה ונוכל כמובן שנשמח לשכור כסא ושמשיה במחירים האלו. יפה שזה גם מאפשר לבני הנוער להתפרנס בחופשת הקיץ".

מחזיק תיק השילוב החברתי, סגן ראש העיר, מוטי עג'מי מסר: "מציאת תעסוקה לבני נוער וצעירים תורמת להם לביטחון האישי ולקבלת אחריות. מעבר לזה היא מסייעת בכלכלת הבית בתקופה לא פשוטה זו. אני מודה לכל מי שלוקח חלק להצלחת הפרויקט".

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי המחזיק בתיק חופים ואגמים הוסיף: "חוזקה של חברה היא חיזוק החוליות החלשות בחברה, כאן בדיוק נכנס הפרויקט הזה לפועל שמטרתו גם להטיב עם תושבי העיר וגם לאפשר לנוער להתנסות בשוק העבודה".

בעיריית ראשון לציון מזמינים את התושבים לקחת חלק במיזם ולשכור כיסאות ושמשיות בסכום סימלי בחוף הים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות