n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לאור הפקקים: התווספו שני מסלולי בדיקת קורונה במתחם היס פלאנט

לאור הפקקים: התווספו שני מסלולי בדיקת קורונה במתחם היס פלאנט

על רקע מראות העומסים הכבדים בכל מתחם יס פלאנט: כמות הבודקים במתחם היס פלאנט הוכפלה וגם, נבחנת אפשרות להקמת מתחם נוסף במיקום אחר בעיר

מתחם הבדיקות ביס פלאנט. צילום: דוברות העירייה
מתחם הבדיקות ביס פלאנט. צילום: דוברות העירייה

החל מהשבוע הוכפלה כמות הבודקים במתחם בדיקות הקורונה ביס פלאנט. לשני מסלולי הבדיקות נוספו שני מסלולים חדשים. המהלך יצא לדרך לאחר שראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הגיע להסכמות בעניין עם אלוף פיקוד העורף, אורי גורדין. "אנחנו ערים לעומס הנבדקים" אמר קינסטליך והוסיף: "מצד אחד זה משמח אותי שתושבי העיר מגלים אחריות ונבדקים במהלך החגים ובכל שומרים על בני המשפחה, מצד שני אף אחד לא צריך לכלות את זמנו בתורים לא נגמרים. אני מודה לאלוף פיקוד העורף שנעתר לבקשותינו והכפיל את כמות הבודקים במתחם".

בעירייה עקבו בימים האחרונים אחר העומסים הכבדים וההמתנה הארוכה לבדיקות במתחם היס פלאנט. לאחרונה אף אירע מקרה אלימות כלפי אחד מאנשי הצוות במקום. לאור מקרה זה ועל מנת לשמור על הסדר, החליטו בעירייה לתקצב שוטרים בשכר שהצטרפו לפקחים העירוניים.

מתחם הבדיקות ימשיך לפעול במתכונת מורחבת בשבוע הקרוב. מחר ומחרתיים (13-14.9) יפעל המתחם מ-08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב. יום רביעי, ערב יום כיפור (15.9) יפעל המתחם בין השעות 08:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. ביום שישי (17.9) יפעל המתחם בין השעות 08:00-16:00. ביום שבת וראשון (18-19.9) יפעל המתחם מ-08:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

המתחם פועל כזכור בשיטת דרייב אין לרכבים בלבד, בצד המזרחי של חניון היס פלאנט. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. מדובר בבדיקת PCR שאינה מיועדת לתו ירוק או ליציאה לחו"ל. אין צורך בהפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה עם ספח.
כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות