n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כדורגל: "נוצר כאן תקדים מסוכן"

כדורגל: "נוצר כאן תקדים מסוכן"

בקבוצת מ.ס ראשון לציון המשחקת בליגה ג', זועמים על החלטת ההתאחדות לכדורגל לבטל את הניצחון הטכני שקיבלו על צעירי לוד בעקבות אי הופעתם, ולקבוע משחק חוזר. בלוד מגיבים ואומרים "קבעו לנו משחק על שעת תפילה, כמו שאנחנו מכבדים את היהודים, שיכבדו אותנו"

אלמוג פרץ צילום פרטי 1
קפטן מ.ס ראשון לציון, אלמוג פרץ

סיפור כזה, לא נשמע במגרשי הכדורגל בארץ והוא מגיע ממחוז מרכז של ליגה ג'. קבוצת מ.ס ראשון לציון, זכתה בניצחון טכני על צעירי לוד. הסיבה, לוד לא התייצבה למשחק שהיה אמור להתקיים בראשון לציון מכיוון שלטענתם הוא נקבע על שעת תפילה חשובה להם ולא היו מוכנים לוותר.

בהחלטה תקדימית, החליט בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להפוך את ההחלטה האוטומטית ולפסוק על משחק חוזר בין שתי הקבוצות שיתקיים במועד אחר.

בהחלטת בית הדין נכתב בין היתר: "מן הראוי שהקבוצות תגלנה את הרוח הספורטיבית ותעשינה מאמץ למצוא מועד מוסכם. ראשל"צ דחתה כל הצעה שהועלתה בפניה למועד חלופי.

איני מוצא לנכון להטיל את האשמה על אי־קיום המשחק על צעירי לוד כאשר המשחק נקבע לשעה שבה אינה יכולה לשחק. אני מזכה אותה וקובע משחק חוזר".

בראשון לציון הגיבו בזעם על ההחלטה. קפטן הקבוצה- אלמוג פרץ, אמר ל"גל גפן": זה פשוט ביזיון. הזמנו למשחק 6 מאבטחים ועוד 5 שוטרים בשכר כמובן, למשחק בלי קהל והם עשו דין לעצמם והחליטו לא להופיע.

לא די בכך שמכריחים אותנו לשלם על כמות מאבטחים ושוטרים לא פרופורציונלית, עכשיו נצטרך לשלם כפול. אולי גם אנחנו נחליט לנהוג באותה צורה ובפעם הבאה שיזמינו אותנו בשעה לא נוחה נגיד שיש תפילת מנחה ופשוט לא נגיע. נראה איך בית הדין מתמודד עם הסוגייה."

יו"ר צעירי לוד עודה אזברגה, הגיב אף הוא לטענות ואמר: בסך הכל רצינו לשחק וליהנות. נתנו הרבה אפשרויות ואלטרנטיבות לראשון לציון, אבל לצערי הם לא הסכימו וחיפשו לקבל ניצחון טכני.

אני שמח שבית הדין קיבל את הטענות המוצדקות שלנו וקבע משחק חוזר. תפילה היא ערך עליון ואנחנו תמיד מבקשים לא לקבוע משחקים על זמן תפילה. כמו שאני מתחשב ולא מזמין שופט בשבת או בשעה שמחללת את השבת, בקשתנו היא להתחשב בנו לשעה וחצי, זמן התפילה.

אנחנו מגיעים לתפילה עם תלבושות המשחק כדי לא לעכב את תחילת המשחק, אני יודע שכל הקבוצות עושות את החשבון הזה ועושות מאמצים אדירים בכדי לקיים את המשחק.

במשחקי הבית אין לי בעיה, כי הודות למחלקת הספורט בלוד ובראשה מר מאיר אליהו, יש לי שעות חלופיות בתיאום עם כולם וזה תמיד מסתדר. אני מאחל יום טוב והרבה בריאות לכולם".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות