n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כבוד: ראשון לציון במקום ה-2 במדד הגאה מתוך 52 רשויות

כבוד: ראשון לציון במקום ה-2 במדד הגאה מתוך 52 רשויות

היום בטקס מרגש בבית הנשיא יצחק הרצוג קיבלה ראשון לציון רשמית את תוצאות המדד הגאה במקום ה 2 במדד הגאה מתוך 52 רשויות. חברת המועצה אילנית הרוש : "כבוד ענק , לא ניתן לתאר את מה שאני חווה במילים".

אילנית
צילום: אילנית הרוש

אחרי אישור תעודות הזוגיות והקמת המכינה הקדם צבאית הגאה הראשונה – הגיעה השנה העיר ראשון לציון למקום השני במדד הגאווה ברשויות המקומיות של האגודה למען הלהט"ב בישראל, עם 93 מתוך 100 נקודות. "מדובר בכבוד גדול לעיר, וכמובן שאיני מופתעת, שכן משפחת הלהט"ב העירונית זוכה בכל השנה לחיבוק חם ואוהב ולשיפור מתמיד בזכויות המוניציפליות שלה", אומרת אילנית הרוש, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק קהילת הלהט"ב מטעם סיעת מרצ.
"במעמד מרגש אצל נשיא המדינה : קיבלתי תעודה זו השנה השלישית ברציפות שהעיר ראשון לציון נמצאת בצמרת המדד והשנה מקום 2. בין הגורמים שתרמו לקפיצה של ראשון לציון במדד ניתן לציין את אישור תעודת הזוגיות שהובילה הרוש בנחישות. תעודה המאפשרת לזוגות להט"בים להירשם בעירייה ולקבל מעמד דומה לזה של זוג נשוי וידועים בציבור, מבחינת הזכויות המוניציפליות שלהם. "מדובר בנושא שעבדתי עליו בנחישות כמעט מאז כניסתי לתפקיד ואני גאה שהצלחתי להפוך אותו לפרויקט רשמי עירוני בסופו של דבר", אומרת הרוש.

היא מזכירה כי היתה לחברת המועצה הראשונה שייסדה את תיק קהילת הלהט"ב בעיר, דבר שסייע להפניית תקציבים לטובת הקהילה, לרבות גם אירועי חודש הגאווה ופעילויות שוטפות לאורך השנה.

בראשון לציון פועלת, כאמור, גם מכללה קדם צבאית, אשר מנוהלת על ידי איגי. מדובר בפעם הראשונה שהאגף החברתי-ביטחוני במשרד הביטחון אישר לארגון נוער גאה להקים מכללה קדם צבאית. "בפעם הראשונה מכללה קדם צבאית שמדגישה ערכים של שוויון, ליברליות, קבלה, הכלה ואת מגוון הדרכים השונות לחיות בישראל", מוסיפה הרוש ולא שוכחת להודות לראש העירייה וכמובן לצוות המקצועי שעובד יחד איתי
ראש מינהל קהילה, מנהל מתנ"ס שיכון המזרח, רכזת קהילת הלהט"ב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.19.38_2efbb061

נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

תפריט נגישות