n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "יש כאן פגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו"

"יש כאן פגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו"

ברחוב בלפור יש מספר בתים פרטיים נטושים, ותושבי הרחוב מבקשים מהעירייה שתתערב ותחייב את בעליהם לנקות ולשפץ אותם

רחוב בלפור
צילום: פרטי

תושבים המתגוררים ברחוב בלפור בשכונת רמב"ם בראשון לציון מבקשים כי העירייה תפעל על מנת לטפל במפגעים תברואתיים. התושבים מלינים על מצב התחזוקה הירוד של מספק בתים פרטיים שאינם מאוכלסים מזה שנים ארוכות שלטענתם פוגע בחזות האזור ואף מסכן את בריאותם. עוד הם טוענים כי באחד מהבתים הפרטיים מתגורר אגרן שאוסף לחצרו כמויות פסולת גדולות מזה תקופה ארוכה.

אחת התושבות פנתה בשבוע שעבר לראש העיר, רז קינסטליך, וביקשה התערבות דחופה של העירייה בנעשה: "מזה שנים ישנם ברחוב בלפור מבנים נטושים מול ביתנו. באחד הבתים מתגורר אדם מבוגר אשר כל היום והלילה עסוק בלאסוף

פסולת. במבנים הנטושים ישנה עשבייה, עוברי אורח נכנסים ועושים צרכיהם מאחורי המבנים, אין גדרות, והיכן שיש גדר – הגדר קרועה, זורקים שם פסולת נכסים – ויש לחייבם לנקות, לשפץ את חזית הבתים הנטושים".

 

רחוב בלפור
צילום: פרטי

 

מה למעשה מפריע לכם?

"הבתים מאוד מוזנחים, אנשים נכנסים לשם לעשות צרכים בלילות זה נהפך לשירותים ציבוריים וזה פשוט מגעיל. ההזנחה גדולה ועכשיו כשאנחנו בקיץ יש חשש שייצאו משם נחשים או חולדות. בנוסף באחד הבתים יש אגרן כפייתי שאוסף זבל וגרוטאות. בכל יום הוא מגיע עם מריצה או עם אופניים חשמליים וסלים ועסוק באיסוף זבל מפחים. זה פשוט נורא.

אני יודעת שבעבר העירייה פעלה והגישה כתבי אישום על פסולת ומפגעים תברואתיים, אני מצפה שהעירייה תתערב כי יש כאן פגיעה משמעותית באיכות החיים שלנו".

מעיריית ראשל"צ נמסר בתגובה כי: "הנושא הועבר לבדיקת החברה לבטחון ומחלקת מבנים מסוכנים במינהל ההנדסה. מדובר בבניינים בבעלות פרטית שחסומים.

לגבי אחד הבניינים, אנו מאתרים את בעלי הנכס ופועלים לפי חוק עזר מבנים מסוכנים. באשר לאגרן, נרשם לו דוח והתראה לפינוי עוד היום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות