n

חתונה למרות הכל

זוגות רבים בראשון לציון היו אמורים להתחתן בפתח האביב, אולם התפשטות נגיף הקורונה טרפדו את התוכניות. העירייה והמועצה הדתית התגייסו למען הזוגות: בית הכנסת, המקווה ורב מחתן יוצעו בחינם

זוג מתחתן בבית הכנסת הגדול. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום חופית שלוש צלמות (1)
זוג מתחתן בבית הכנסת הגדול. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: חופית שלוש צלמות

עיריית ראשון לציון והמועצה הדתית יסייעו לזוגות בעיר לממש את יום נישואיהם בבתי הכנסת ברחבי העיר. החופה והקידושין יערכו תחת המגבלות שהנחה משרד הבריאות העוסקות בכמות המשתתפים במקום אחד. ראש העירייה, רז קינסטליך, נתן את ברכתו והנחה את מינהל קהילה בעירייה ואת יועצו לענייני דת, רונן זינגר, לעמוד על התיאומים עבור הזוגות. את טקס החופה ניתן יהיה לקיים בהיכל בית הכנסת הגדול, רחוב אחד העם ובאולם המועצה הדתית ברחוב דרור 7. בנוסף, העירייה תבצע תיאום על פי בקשת הזוג מול כל בית כנסת אחר בעיר, כמו מול כל המקוואות ברחבי העיר. השימוש בבית הכנסת, במקווה וכן רב שיחתן את בני הזוג – יוצעו ללא עלות.

זוג מתחתן בבית הכנסת הגדול. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום חופית שלוש צלמות (1)
זוג מתחתן בבית הכנסת הגדול. למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: חופית שלוש צלמות

 

הכלה הראשונה שהגיעה בתחילת השבוע לפגישה בבניין העירייה עם המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, לתיאום חתונתה היא שני אליעדי (29) שצפויה הייתה להתחתן בסוף החודש. נכון לעכשיו החתונה נדחתה והיא ביקשה לקיים באותו היום את החופה והקידושין בבית הכנסת "אומרים שמבחינה הלכתית התאריך הזה נקבע לנו מראש ולא כדאי לדחות אותו, אז אנחנו נתחתן בבית הכנסת ואחר כך שהמצב ישתפר נתחתן באולם" היא הסבירה.
המשרד לשירותי דת קיבל אישור חריג ממשרד הבריאות לקיים חופה וקידושין בהשתתפות של עד עשרים איש בשתי קבוצות, כלומר קבוצה אחת מתחת לחופה וקבוצה שנייה במרחק של חמישה מטרים מהחופה. כמו כן על הנוכחים לשמור מרחק של שני מטרים אחד מהשני. כל המשתתפים ישטפו ידיים בסבון ו\או בחומר מחטא לפני ואחרי הטקס. זוגות המעוניינים לקבל פרטים נוספים ולתאם טקס חופה וקידושין בבתי הכנסת בעיר, יכולים להשאיר הודעת וואטסאפ בטלפון 054-7995477 ויחזרו אליהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות