n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / התקיים תרגיל מוכנות למצילים בחופי ראשון לציון

התקיים תרגיל מוכנות למצילים בחופי ראשון לציון

עם פתיחת עונת הרחצה בסוף השבוע האחרון, קיימה הבוקר (רביעי) עיריית ראשון לציון תרגיל שמטרתו לבחון את כוחות ההצלה במקרי חירום

רז קינסטליך משקפת חוף ים צילום דוברות ראשון לציון
ראש העיר רז קינסטליך בסוכת המציל- צילום: דוברות ראשון לציון

עיריית ראשון לציון ממשיכה בהכנות לקראת אירועי הקיץ. אחרי שאתמול (שלישי) נערך תרגיל לכוחות הביטחון ומגן דוד אדום, קיימה העירייה הבוקר (רביעי) תרגיל בחוף הים שנועד לבחון את מוכנות כוחות ההצלה במקרה של אירוע טביעה.

במסגרת התרגיל השתתפו מצילי חוף ים, פקחים של החברה לביטחון ולסדר ציבורי בראשון לציון וכן חובשים ופראמדיקים. כזכור, במשך 12 השנים האחרונות לא אירע מקרה טביעה בחוף ראשון לציון בין שעות ההצלה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, השתתף בתרגיל מסוכת ההצלה ומסר לאחר מכן: "עונת הרחצה נפתחה בסוף השבוע האחרון, ובכדי להיות ערוכים לקליטת מתרחצים רבים בחוף הים שלנו קיימנו תרגיל לבדיקת מוכנות כלל הכוחות. אנחנו רואים חשיבות עליונה בשמירה על חיי המתרחצים והמבקרים בחודשי הקיץ הבאים אלינו לטובה ולכן שירותי ההצלה בחופים שלנו יפעלו עד השעה 20:00 בערב. חוף הים בראשון לציון הוא מהיפים בישראל ומציע שירותי בילוי רבים עבור מבקריו. גם בבדיקה האחרונה שנערכה נמצא החוף בראשון לציון כנקי מאד, ואני בטוח שתושבי העיר והמבקרים הרבים ידעו לשמור על הניקיון".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, הוסיף: "על מנת להכין את כלל הכוחות, קיימנו הבוקר תרגיל הצלה שנועד לבדוק את מוכנותם. אני שמח שהתרגיל עבר בהצלחה רבה וכי המתרחצים בחוף הים יכולים להגיע בידיעה שיש מי שישמור עליהם בעת חירום. ב-12 השנים האחרונות לא היה מקרה טביעה בחוף הים שלנו בשעות ההצלה ואנחנו מקווים לשמור על כך גם השנה".

במהלך חודש אפריל יופעלו שלושה חופי רחצה בין השעות 8:00 בבוקר עד 17:00 אחה"צ – החוף הכחול, תל יונה (חוף מספר 4) והחוף הנפרד (חוף מספר 6). בערבי חג וחול המועד הפעילות תהיה עד 18:00. החל מ-2 למאי יופעלו שלוש תחנות נוספות – נווה חוף (חוף מספר 2), חופית (חוף מספר 3), חוף הילדים (חוף מספר 5). נזכיר עוד כי גם השנה, החל מ-20 ליוני ועד לסוף חודש אוגוסט, יופעלו שירותי ההצלה עד לשעות החשיכה או עד 20:00, הקרוב מבניהם. עיריית ראשון לציון היא הראשונה והיחידה בארץ שמפעילה שירות זה לרווחת הרוחצים המעוניינים לרחוץ בים בשעות הערביים הפחות חמות.

על פי הערכות, בכל עונת רחצה, פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. לאור העומסים בסופי השבוע, הכשירה החברה לביטחון ולסדר ציבורי בעיריית ראשון לציון שני חניונים לקליטת 450 כלי רכב בחוף.

כידוע, רק בשבוע שעבר קיבל חוף הים של ראשון לציון את הציון "נקי מאד", על פי מדד עמותת חוף נקי.

רז קינסטליך ים משקפת חוף צילום דוברות ראשון לציון

צילום: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות