n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הקורקינטים של "BIRD" מגיעים אל ראשון לציון

הקורקינטים של "BIRD" מגיעים אל ראשון לציון

עיריית ראשון לציון יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת BIRD להקמת מערך קורקינטים במסגרתו יפוזרו ברחבי העיר מאות כלים שיהוו אלטרנטיבה נוספת לתחבורה ציבורית, דילול של העומס בכבישים והפחתה של הזיהום

קורקינטים צילום בירד BIRD
צילום: BIRD

הקורקינטים השיתופיים מגיעים לעיר השלישית בגודלה בישראל: חברת BIRD  הבינלאומית מודיעה על הקמת מערך קורקינטים שיתופיים בעיר ראשל״צ, שיהוו אלטרנטיבה נוספת של תחבורה ציבורית חדשה, נוחה, יעילה וירוקה במטרה להפחית את העומסים והזיהום בכבישים.

במסגרת שיתוף הפעולה, יפוזרו בתחילה מאות קורקינטים במוקדים שונים בעיר אותם יהיה ניתן להשכיר באמצעות אפליקציה נוחה ונגישה בעלות שימוש דומה לערים השונות בהן פועלת החברה ברחבי הארץ כגון ת"א, ר"ג, גבעתיים, אילת, קיסריה, חולון, פתח תקווה ועפולה.

בהמשך, לאחר קבלת נתוני הנסיעות והמסלולים של הכלים מדי חודש, יבחנו בעירייה את הצירים הפופולריים ביותר בהם רכבו תושבי העיר ומנתונים אלה ייגזר התכנון להקמת תשתית ראויה ובטוחה של שבילי האופניים וקורקינטים לצד מוקדי חנייה שבהם ירוכזו הקורקינטים ברחבי העיר.

חברת Bird ייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם ופועלת להביא פתרונות תחבורה נוחים וידידותיים לסביבה. החברה נוסדה בשנת 2017 על ידי חלוץ התחבורה Travis VanderZanden. כיום, Bird מספקת כלי תחבורה חשמליים ומשותפים בכ- 400 ערים ברחבי העולם. החברה מעמידה את מוצריה לרכישה באתר www.bird.co.il באמצעות קמעונאים מובילים ומפיצים. מנתוני החברה עולה כי 30 אחוזים מכלל הנסיעות מתבצעות בין השעות 08:00 – 10:00 ובין 17:00 – 19:00 אל מרכזי העבודה וחזרה מהם. עוד עולה כי 25% מכלל הנסיעות הן נסיעות קישוריות לאמצעי התחבורה השונים – רכבות אוטובוסים וכו'.

חברת Bird שואפת להפוך ערים לראויות יותר למגורים באמצעות הפחתת נסיעות במכוניות, פקקים ופליטת פחמן. הקורקינטיים שפותחו על ידי מומחי הנדסה ותכנון רכבים מוביליים בחברה, מספקים בין היתר, דרך להתנייד בריחוק חברתי ומציעים לתושבים שאינם מחזיקים ברכב, אפשרות תחבורה נוספת.

מנכ"ל BIRD ישראל, יניב ריבלין: "אנחנו ממשיכים את המהפכה ומגיעים לעיר התשיעית בישראל. לאחר למעלה מ – 3 שנות פעילות אנו כבר יודעים לומר כי המוצר שלנו מהווה פתרון מושלם לבעיית הקילומטר האחרון ולנסיעות בתוך העיר. מטרתנו היא להפחית את השימוש ברכב הפרטי ואני בטוח שגם בעיריית ראשון לציון נראה את התוצאות בשטח כפי שאנו רואים בחלקים רבים בישראל בהם אנו פועלים. נמשיך לעשות לילות כימים על מנת להפיץ את הבשורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות