n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הורים מזהירים: אין סימוני מעבר חצייה סמוך לבית הספר רמז

הורים מזהירים: אין סימוני מעבר חצייה סמוך לבית הספר רמז

ראשון לציון: סמוך למוסד החינוכי אין סימוני מעבר חצייה ומאות תלמידים נאלצים לחצות במקום ולהסתכן. הורים: לתלמידים אין אופציה אחרת, מדובר בסכנת נפשות. העירייה: מנהלי בתי הספר מעבירים את הליקויים לעירייה אשר דואגת לסדרם

חצב
צילום: מערכת גל גפן

רגע לפני החזרה ללימודים הורים מזהירים ממחסור במעברי חצייה סמוך לבית הספר היסודי רמז.

בקרבת המוסד החינוכי יש מספר מעברי חצייה בהם עומדים בשעות הבוקר והצהריים משמרות זה"ב.

מתלונות של הורים עולה כי סמוך לבית הספר שנמצא ברחוב החצב, כלל אין סימוני מעבר חצייה והתלמידים והתלמידות נאלצים לחצות במקומות שאינם מסומנים. מדובר במפגש הרחובות הארז/החצב והחרוב/החצב.

"זה ממש אבסורד", אומרת אמא לשני תלמידים. "כשהם צועדים מהבית לבית הספר אין להם שום אופציה אחרת. הם חייבים לחצות שני כבישים שאין בהם סימוני מעבר חצייה. זה ממש מסוכן ומפתיע שאיש עד היום לא חשב לסמן את הכבישים. מעולם לא היו במקום תמרורים אן סימונים על הכביש. הרחובות האלה צרים ויש בהם תנועה ערה של רכבים. זו ממש סכנה".

אם לתלמיד בכיתה ג' אמרה השבוע ל"גל גפן ראשון לציון": "איך בדיוק התלמידים אמורים לחצות? מדובר ברחובות צדדיים, שנמצאים על רחוב החצב, מרחק של פחות ממאה מטרים מבית הספר. מעולם לא סימנו שם מעברי חצייה וזו סכנת נפשות.

"אין במקום סימונים, תמרור או משמרות זה"ב. חייבים לטפל בזה כבר עכשיו לפני פתיחת שנת הלימודים:.

מהעירייה נמסר: "כמו בכל שנה, 15 ימים לפני פתיחת שנת הלימודים תבצע עיריית ראשון לציון צביעת מעברי חצייה בכל המקומות הסמוכים למוסדות הלימוד בעיר ולמרכזי הנוער ולאחר מכן גם בשאר רחבי העיר.

"בכל בית ספר בראשון לציון קיים רכז בטיחות, אשר באחריותו ליידע את המנהלים על כל מפגע בטיחות או מחסור בטיחותי בתוך בית הספר ומחוצה לו ברדיוס של 150 מטר. מנהלי בתי הספר מעבירים את הליקויים לעיריית ראשון לציון אשר דואגת לסדרם למען בטיחות התלמידים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. קרית גנים, לא מסומן כמו שצריך בכל הרחוב המעגלי שמוביל לביהס.
    אןטובוסים נוסעים במהירות שיא.
    אחריי שנים של התראות לעירייה.
    אחרי פגישות בשטח.
    אוזניים ועיניים ע ר ל ו ת !!
    מה ביקשנו? בטחון לצועדים בכביש.
    הנה כאן נכתב שחור על גבי לבן, אמרנו, התלוננו, לא נעננו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-16 at 10.19.38_2efbb061

נפתחה עונת הרחצה בראשון לציון

תפריט נגישות