n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הבר החדש הכשר בעיר : דיסקו 104

הבר החדש הכשר בעיר : דיסקו 104

אחרי הבר הכשר " רק ככה" איש חיי הלילה הראשלצי שי ביטר פותח בר כשר נוסף וחדש : "הבאתי את אירופה לעיר"

ד
צילום: מאי זהבי

בדיוק לפני שנתיים בשיא הקורונה פתח שי ביטר איש חיי הלילה ובעל מספר ברים המצליחים בעיר את "רק ככה" עם השף רותם בן מויאל.
הקןנספט היה בר כשר לאוהבי בשר בסגנון שוק מחנה יהודה.
הקונספט היה מוזיקה ים תיכונית, הרבה ערק ואלכוהול טוב ובתפריט כיכבו חלות טריות ופיתות, כשכל המנה עם מטבלים ובשר.

כעת, שנתיים בדיוק אחרי הפתיחה, החליט ביטר שלא נח לרגע ומחפש את הדבר הבא יחד עם איש חיי הלילה ישראל מרמרוש להקטין את " רק ככה" ולפתוח בצמוד אליו את דיסקו 104.

" רק ככה עבד מצוין כל הקורונה" מסביר ביטר " התחלנו כבר כשר בלב הקורונה ועבדנו חזק מאוד במערך המשלוחים, מארגונים גדולים, למסיבות יום הולדת ולאנשים פרטים אוהבי בשר שחיפשו מקום כשר עם איכות לא מתפשרת".

ומה עכשיו? במה שונה דיסקו 104 מרק ככה?

,רק ככה" נשאר עם מערך משלוחים ומקום לשבת ובעצם פיצלנו אותו לשני ברים עם שני קונספטים שונים וככה בעצם הקהל שלנו הרוויח שני מקומות צמודים ושונים מבחינת חיי הלילה, בדיסקו 104 הבאנו את אירופה לראשון לציון, שיפצנו את המקום והוא נראה כמו בר באירופה, המוזיקה תהיה טכנו שכיף לשבת ולהנות. קוקטלים מושקעים, ומשקאות שאנחנו מיצרים במקום, המנות שיצאו יהיו מנות ערב, לא רק חלה כמו ב"רק ככה", יותר לדייטים, קלאסים ודיסקו 104 בעצם רוקד עם ה"רק ככה" אומר ביטר וישראל מוסיף "הולך להיות תכנים מוזיקלים מדהימים של טכנו, הנראות והאווירה, האוכל שיהיה בשרי והכי חשוב האווירה  זה מועדון/ בר באירופה, אני מבטיח בילוי שכולם ירצו רק לחזור

בשנים האחרונות זה לא סוד שאתה מתקרב לדת, אתה חושב שהציבור בעיר מחפש מקומות כשרים?

אני מאמין מאוד שיש קהל גדול בראשון לציון שמחפש אווירה ואוכל טוב יחד, קהל מכל שכבות הגיל שמחפש איפה לשבת ולאכול בלי חשש של כשרות ואני לא מדבר רק על דתיים. אני שמח שהצלחתי לפתוח שני מקומות כאלה בעיר, גם את "רק ככה" ועכשיו את דיסקו 104, מזמין את כולם לראות ולהנות.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אין כמו שי שמבין את חתך הקהל בראשון ורוצה לתת מענה לכולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות