n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושבת ראשון לציון הורשעה באלימות אך בית המשפט התחשב בנסיבות חייה

תושבת ראשון לציון הורשעה באלימות אך בית המשפט התחשב בנסיבות חייה

בעלת דוכן לממכר ירקות בשוק ראשון לציון שהורשעה באלימות, איומים וניסיון גניבה לא תרצה עונש מאסר בפועל, כך גזר לאחרונה בית משפט השלום בעיר

שוק
צילום: Pixabay

על פי האישום הראשון, התגלע ויכוח בין הנאשמת ובין אשה אשר ביקשה לרכוש מוצרים בדוכן שלה. המתלוננת טענה בפני הנאשמת כי רימתה אותה במחיר המוצר, ובתגובה תקפה אותה הנאשמת בכך שזרקה לעברה קלמנטינות, משכה בשערותיה ושרטה אותה בצווארה. כתוצאה מכך נתלשו חלק משערותיה של המתלוננת ונגרמו לה חבלות. בגין אישום זה הורשעה הנאשמת בעבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מהאישום השני עולה כי הנאשמת חשדה כי בן זוגה בוגד בה. בהמשך לכך, במהלך נסיעה של השניים ברכב תקפה אותו הנאשמת במכות בפניו ואיימה עליו באומרה "אני אשרוף לך את הבית". בן הזוג המבוהל זעק לעזרה ועוברים ושבים חילצו אותו מהרכב. בגין אישום זה הורשעה האישה בעבירת איומים ובעבירה של תקיפה סתם בן זוג.

האישום השלישי המיוחס לנאשמת מתאר כיצד נכנסה בשעות הצהריים למרכול "טיב טעם" בעיר נטלה מוצרי מזון בשווי 176 ₪, הכניסה אותם לתיקהּ וניסתה לצאת מן החנות מבלי לשלם עבור המוצרים. כשעוכבה על ידי המאבטח הציגה בפניו קבלות ישנות, צעקה וניסתה לברוח מן המקום. בגין אישום זה הורשעה הנאשמת בעבירה של ניסיון גניבה.

סנגורה של הנאשמת ביקש מבית המשפט להתחשב במכלול המצוקות הבריאותיות הכלכליות והחברתיות שלה ובכך שהיא מגדלת את ילדיה בכוחות עצמה.

הנאשמת הביעה צער וחרטה על מעשיה וביכּתה את מר גורלה. היא תיארה את נסיבות חייה הקשות, את מצבם הבריאותי שלה ושל בן זוגה את מצבה הכלכלי העגום והצורך לפרנס את הילדים הסמוכים על שולחנה.

השופט ציין כי החליט להתחשב בנסיבותיה האישיות של הנאשמת ובכך שהביעה חרטה על מעשיה וחסכה זמן שיפוטי רב.

סוף דבר הוא החליט לגזור עליה עונש של שלושה חודשי עבודות שירות, עונש של חודשיים מאסר על תנאי שיופעל אם תעבור עבירת אלימות בשנתיים הקרובות  ופיצוי  של  400 ₪ ללקוחה שתקפה בשוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. בית המשפט.
    הוא אבא טוב.
    שיקום ותיכנון משפחה יעזור לאשה לנהל את חייה.
    לתקוף בן זוג?
    לגנוב?
    לרמות במשקל כל האיסורים החברתיים.
    טיפול היום לפני מחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות