n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / דורון סלימי מראשון לציון נבחר למצטיין מד"א!

דורון סלימי מראשון לציון נבחר למצטיין מד"א!

המתנדבים והעובדים המצטיינים של מד"א, קיבלו אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין - על פועלם ותרומתם לארגון. דורון סלימי מראשון לציון נבחר לעובד המצטיין של מרחב איילון ומקום שני במצטיינים הארציים

דורון סלימי אלי בין צילום דוברות מדא
צילום: דוברות מד"א

השנה, לאחר התמודדות הארגון מול משבר הקורונה, הטקס המסורתי שב למתכונת פיזית והתקיים באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים.

עובד מצטיין מרחב איילון של מד"א דורון סלימי, בן 47 תושב ראשון לציון, עובד מצטיין ארצי מקום שני. חובש ונהג אמבולנס מעל ל-25 שנים במד"א. בנוסף, מכהן כסדרן עבודה ומסייע בניהול תחנת חולון. בעל אוזן קשבת, מסייע ומשקיע מסביב לשעון למען התחנה ואנשיה. דורון משמש חונך לנהגים צעירים ומקנה להם ידע תוך כדי מתן על היבטים של נסיעה בטוחה ומהירה לזירת אירוע, אחראי, מקצועי ואכפתי מאוד, אשר סייע רבות במיוחד בתקופת הקורונה ובעת מבצע שומר חומות.

יו"ר ועדת אות ועיטור, חיים דגן: "במהלך השנתיים האחרונות, בהן העולם כמעט ועמד מלכת בגלל משבר הקורונה – אנו במד"א גדלנו והתעצמנו, עמדנו בפני משימות לאומיות גדולות ומורכבות ויכולנו להן. גדלנו בכל פרמטר אפשרי: בכמות, באיכות ובטכנולוגיה. יש אנשים שמחכים שהעולם ינוע ויש אנשים כמוכם שמניעים את העולם. מי ייתן ונמשיך תמיד להיות בצד הנותן".

ד"ר אלי יפה, סמנכ"ל קהילה במד"א: "יש כאן נבחרת שיש לה הרבה מאד שחקני ספסל ומערכת שלמה שתומכת וכולם ראויים ומצוינים. יש אדם הקונה את עולמו במעשה אחד. אתם קונים את עולמכם יום יום, שעה שעה באינספור מעשים. כל בוקר וערב, אתם עושים שוב ושוב למען הצלת חיים ועושים זאת במצוינות – זה דבר גדול. תודה לכם על מה שאתם עושים ועל מה שעוד תעשו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עבודתכם ומעשיכם נעשים במשך כל ימות השנה, על מנת להציל חיים. כשאני רואה אתכם מגיעים למשמרת ולתחנה, אני מעריץ אתכם ואת העשייה המבורכת שלכם. זהו רגע מיוחד ומרגש למשפחת מד"א, שכן ערך הצלת החיים הוא פסגת חיינו, זהו ערך עליון וחשוב מאין כמוהו. זהו רגע מרגש עבור כולנו ותרומתכם לחברה הישראלית הנה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד. עלו והצליחו".

מצטייני מגן דוד אדום 2021 צילום דוברות מדא

כל המצטיינים לשנת 2021- צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות