n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בראשון לציון התושבים המרוצים ביותר מהביטחון ומהפארקים הציבוריים

בראשון לציון התושבים המרוצים ביותר מהביטחון ומהפארקים הציבוריים

הסקר החברתי לשנת 2019 מחזק את הסקרים של השנים האחרונות שממצבים את ראשון לציון בצמרת הערים הגדולות בשביעות רצון התושבים

פארק אגם ברבורים צילום עיריית ראשון לציון

תושבי ראשון לציון מרוצים מאוד מהניקיון בעיר (70.3%), מכמות השטחים הירוקים באזור מגוריהם (82.4%), תחושת הביטחון (89.3%) שימוש באינטרנט (93%) ומהדירה באופן כללי (90.9%).

בכל חמש הקטגוריות הללו, ראשון לציון מדורגת במקום הראשון או השני מבין הערים הגדולות בישראל בדו"ח מדדי איכות החיים לשנת 2019 של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

באופן כללי, בדו"ח, שמנתח את 16 הערים הגדולות בישראל, ומסכם את כל הפרמטרים, ראשון לציון מדורגת במקום החמישי במדד איכות החיים.

פארק צילום עיריית ראשון לציון

הנתונים היחידים ש"משכו" את ראשון לציון למטה היו בהקשר של תחבורה. ראשון לציון דורגה במקום העשירי מתוך 16 בשביעות רצון מהתחבורה הציבורית ובמקום ה-15 בזמן ההגעה לעבודה.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, אמר: "הנתונים מחמיאים, אבל אני מעדיף להתמקד בתחומים שבהם אנחנו צריכים להשתפר. זה מתחיל כמובן מנושא התחבורה, אנחנו שמים את כל כובד משקלנו כדי לקדם את תוכנית האב לתחבורה ציבורית וקידום הקו החום והמטרו. גם בתחום הניקיון, למרות שאנחנו במקום השני, אני באופן אישי עדיין לא מרוצה".

  פארק עצים צילום עיריית ראשון לציון

צילומים: עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מאיפה הסקר?
    איזה נתונים?
    מי אמר שנקי בראשון לציון???
    השנה המלוכלכת ביותר בעיר!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות