n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אחותו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל פתחה ערב נשים בבר "בראל"

אחותו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל פתחה ערב נשים בבר "בראל"

הילה רחימי, אחותו הבכורה של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל, החליטה להקדיש ערב לנשים בבר "בראל" : " אחד מהדברים שלמדתי בתהליך שאני עוברת שחשוב להעניק זמן לעצמי"

בר בראל - צילום אודי שמואלי
בר בראל - צילום אודי שמואלי

אין איש שלא מכיר בראשון לציון את "בר בראל" שנפתח בחודש מרץ האחרון על ידי אודי שמואלי בן ה-29, אחיו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל שנהרג מירי מחבל ברצועת עזה באוגוסט 2021.

את הבר הקים אודי שמואלי שבעה חודשים לאחר מותו של אחיו בראל ז"ל כדי להנציח אותו ולהקים מקום שמשקף את אישיותו וגם כדי להצליח לקום מהאבל הכבד.

כעת, אחותו הבכורה של בראל ז"ל הילה רחימי בת ה- 33, החליטה לפתוח ערב שכולו רק לנשים בבר, ימי שני- נשי.

שמואלי
הילה רחימי ובראל ז"ל

 

"הרעיון לערב נשים עלה מתוך הצורך האישי שלי לאחר תקופה בה התמודדתי ועדיין מתמודדת עם האובדן של אחי בראל" מספרת הילה
"אחד מהדברים שלמדתי בתהליך שאני עוברת הוא שחשוב להעניק זמן לעצמי, לקחת הפוגה משגרת החיים היומיומית בה אנחנו מחוייבות לכל כך הרבה דברים
עבודה , בית , ילדים משפחה ולפנות זמן רק לנו .
הקונספט הוא הנשים , אנחנו. המטרה היא להפוך את ימי שני למסורת שתוביל העצמה נשית . ימי שני ב"בראל" הן בדיוק המקום להגיע למפגש של חברות , חמה , גיסה, אמא ועמיתות לעבודה, להגיע ולהתמלא באנרגיות מחודשות .
בימי שני הנשים שמגיעות תקבלנה כוס יין במתנה . גברים יכולים להגיע אבל המטרה היא שכמה שיותר נשים יהפכו את יום שני למסורת ויגיעו ל"בראל"

 

בראל
בר בראל. צילום : הילה רחימי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציון

תפריט נגישות