n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מזל טוב : מאיר ניצן ראש העיר המיתולוגי בן 91

מזל טוב : מאיר ניצן ראש העיר המיתולוגי בן 91

ראש העיר המיתולוגי מאיר ניצן חוגג היום 91. מה הוא מאחל לעצמו ולעיר ראשון לציון? והברכה המרגשת שברך אותו ראש העיר רז קינסטליך

מאיר ניצן
מאיר ניצן ורעיתו נעמי. צילום: דוברות ראשון לציון

לכל מי שהתבלבל וחשב שמאיר ניצן ראש העיר המיתולוגי של ראשון לציון חוגג היום 90 עגול, אז טעות בידכם, היום חוגג ניצן 91 ויש לו הסבר לבלבול.

" כשרציתי לעלות לארץ הייתי בקפריסין. הבריטים לא נתנו לעלות לישראל לפני גיל 17, לכן הייתי צריך לזייף את הגיל שלי ואמרתי שאני בן 16 . הצלחתי לעלות לארץ בשנת 48 במלחמת השחרור וכאן בארץ לא שינו לי את תאריך הלידה אז נשארתי שנה מתחת לגילי אבל אני בן 91 זו המציאות".

איך חוגגים היום 91?

אני בבדיקות רפואיות אבל לא מתלונן כל עוד הראש עובד אז הכל בסדר, יש לי בעיה של הליכה אבל זה בסדר, הייתי הולך קילומטרים ורץ ופתאום נהיה קשה.

מה אתה מברך את עצמך בגיל 91?

לעצמי אני מאחל רק בריאות ושעם ישראל יהיה מאוחד ולא מפולג, הייתי עושה את אותה הדרך שוב בדיוק כמו שעשיתי.

לראשון לציון אני מאחל שתדבק בה רוח המיסדיים, רוח של דבקות ואהבת העם והארץ ולעשות הכל כדי להיות מאוחדים, הליכוד והעבודה שהקימו את המדינה גמרו את תפקידם, שיפסיקו לבלבל לנו את המוח מהפוליטיקה שלהם ויתאגדו למפלגה אחת ממלכתית ציונית דמוקרטית שדואגת לכל תושביה כולל הערבים.

אתה חושב שיש לנו עתיד יחד?

בהחלט. אפשר להגיע להסכם, צריך להידבר  ולהקשיב לצד השני אי אפשר להביא רק את הטענות שלך, והערבים חייבים להיות אזרחים שווי זכויות וחובות, שיהיה שירות חובה, במשמר הגבול, בתי חולים יש עוד דברים חוץ מצה"ל, ושעם ישראל יהיה מאוחד זו הבקשה שלי.

מאיר ורז
מאיר ניצן וראש העיר רז קינסטליך

ראש העיר רז קינסטליך בירך גם הוא את מאיר ניצן ברכה מרגשת "מאיר ניצן היקר, ראש העיר האגדי של העיר שלנו, הראשון שאפשר לי את דריסת הרגל הראשונה בעולם הפוליטי כחבר מועצה בנושא צעירים וכיהן כראש העיר הזו במשך 25 שנים והרבה בזכותו העיר ראשון לציון רשמה הישגים רבים והפכה למה שהיא היום.
עד היום, אני דואג להתייעץ איתו במגוון נושאים, נהנה לשוחח איתו ולספוג מחוכמתו הרבה.
מאיר היקר – בשמי ובשם תושבי העיר – תודה על העשייה הברוכה שלך, הדאגה והאהבה הגדולה שלך לעיר הזו. אני מאחל לך בריאות איתנה, לעוד שנים רבות וטובות. אני רוצה להודות לך ברמה האישית והמקצועית, אוהב אותך!"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. שלוה שקדי

    בזכות מאיר ניצן בכהונתו כראש עיר לפני 26 שנים שראג לחסרי דיור יחד עם ראש הממשלה דאז מצחק רבין. היתה תחושה שאנו ילדיו ובראש מעיינו. שתזכה לבריאות איתנה אושר ואכן אתה מיתולוגי ואני לא שוכחת את טיב פועלך בכשרון רב וטוב לב. תודה גדולה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות