n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הכי מלחיץ: שני ילדים ננעלו בטעות ברכב מול עיניה של אמם בראשון לציון

הכי מלחיץ: שני ילדים ננעלו בטעות ברכב מול עיניה של אמם בראשון לציון

שני ילדים ננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם בשעות הבוקר, ברחוב מלכי ישראל בראשון לציון, עמותת ידידים סייע להם והילדים הוצאו מהרכב. "האמא הנרגשת בירכה אותנו, ’מלאכים’ כך כינתה אותנו, ושאין על הארגון"

דוד בעת החילוץ. צילום ידידים
דוד בעת החילוץ. צילום ידידים

דוד דרשן, אחראי מתנדבים הדר גנים, ורונן עזרן, מתנדב סניף ראשון לציון, נענו לקריאה בשעות הבוקר של אישה שנעלה בשגגה את ילדיה ברכבה, והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותם חילצו המתנדבים את הילדים בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

דוד מתאר: "הייתי בדרכי לעבודה כשהתקבלה הקריאה. בתוך דקות הגעתי למקום. עמדו שם מספר נשים, אחת מהן האמא. המפתח היה נעול ככל הנראה בתוך הרכב לאחר נעילה אוטומטית. ביצענו פתיחה מהירה, תוך כשלושים שניות ללא קושי מיוחד, פתחתי את הדלת והוצאתי את הילדים לידי האמא. זו תחושה מטורפת. כל פעם לחלץ מחדש זה סיפוק אדיר. האמא הנרגשת בירכה אותנו, ’מלאכים’ כך כינתה אותנו, ושאין על הארגון."
המוקדן, שאלתיאל קהלת, מוסיף: "קיבלתי קריאה מאמא שנשמעה לחוצה מאד, לאחר ששני ילדיה ננעלו ברכב מול עיניה. הרגעתי אותה ובמקביל העליתי את הכונן, דוד, לשיחת ועידה. הייתי איתה על הקו עד לחילוץ הילדים בשלום. כשאתה נמצא רחוק זה מעט מלחיץ אבל יש בזה תחושת שליחות."
בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את המפתח תמיד. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות