n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הדלקת הנר המרגשת בשיתוף "פתחון לב" ועיריית ראשון לציון

הדלקת הנר המרגשת בשיתוף "פתחון לב" ועיריית ראשון לציון

במרכז הסיוע בראשון לציון של ארגון "פתחון לב", נערכה הדלקת הנרות המסורתית בהשתתפות מנכ"ל "פתחון לב", בכירי מועצת עיריית ראשון לציון, רבני העיר וגם עובדי הארגון, מתנדביו ומקבלי הסיוע

אלי כהן אסף דעבול מרדכי אנגלמן קרדיט צילום יוסי אלטרמן 3

במרכז הסיוע בראשון לציון של ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל, נערכה בשבוע שעבר הדלקת הנרות המסורתית בהשתתפות מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, סגן ראש עיריית ראשון לציון, אסף דעבול, ורבה של מערב ראשון לציון, הרב מרדכי אנגלמן, יחד עם עובדי הארגון, מתנדביו ומקבלי הסיוע. בסיומה של הדלקת הנרות, הנוכחים התכבדו בסופגניות כמיטב המסורת.

אלי כהן אסף דעבול מרדכי אנגלמן קרדיט צילום יוסי אלטרמן 2

מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן, אמר במהלך האירוע: "אנו בארגון שואפים מדי יום במהלך השנה להדליק את האור למשפחות נזקקות ולכל מבקשי הסיוע באמצעות המתנדבים הנפלאים שלנו כאן בראשון לציון ובכל רחבי הארץ. אני מבקש להודות לך ידידי, סגן ראש העיר אסף דעבול על הליווי והתמיכה שלך בפעילות שלנו בפתחון לב במשך כל ימות השנה. מחויבותך לתושבים שזקוקים לסיוע מרגשת אותנו מאד. להם במיוחד ולכל בית ישראל אני מאחל חג חנוכה שמח וניסים ונפלאות לאורך כל ימי השנה."

סגן ראש עיריית ראשון לציון, אסף דעבול, ציין: "רוצה לברך את כל המתנדבים והפעילים שעושים רבות למען מקבלי הסיוע של "פתחון לב". אין לי ספק שזאת התרומה הכי טובה שאפשר למשפחות נזקקות."

הרב מרדכי אנגלמן, הוסיף: "אחד הנרות הגדולים ביותר והמאירים ביותר בארצנו הוא הארגון הנפלא הזה – "פתחון לב", שבכל שנה מכניס אור ושמחה לכל בית ישראל, על ידי מתנדביו, יקריו וכל העוסקים במלאכה."

ארגון "פתחון-לב" הינו ארגון א-פוליטי, ללא כוונות רווח, שנוסד ב- 1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום, רובם מהשכבות המוחלשות, תוך שימוש במאות מתנדבים קבועים ובעשרות אלפי מתנדבים זמניים בפריסה ארצית.

אלי כהן אסף דעבול מרדכי אנגלמן קרדיט צילום יוסי אלטרמן

צילומים: יוסי אלטרמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות