n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גאווה ראשונית : עומרי עודד מראשון לציון קיבל את פרס מצטיין הרמטכ"ל

גאווה ראשונית : עומרי עודד מראשון לציון קיבל את פרס מצטיין הרמטכ"ל

עומרי עודד בן ה-23 קיבל השבוע את פרס מצטיין הרמטכ"ל על היותו טבח כשלנגד עיניו עומדת מטרה אחת- לעשות לחיילים אוכל טוב והרגשה טובה

עומרי עודד
צילום: דובר צה"ל

סמ"ר עומרי עודד בן ה-23 , תושב ראשון לציון, למד בגן נחום והתגייס בנובמבר 2017 ללוחמה, אחרי תקופה בתפקיד, הרגיש שהוא לא ממצה את עצמו ואת יכולותיו עד הסוף והבין הוא יכול לתרום הרבה יותר לעצמו ובעיקר לחיילי צה"ל. הוא  החליט לרדת מלוחמה ולשרת כטבח בשיזפון.

השבוע קיבל עומרי את פרס מצטיין הרמטכ"ל על היותו טבח כשלנגד עיניו עומדת מטרה אחת- לעשות לחיילים אוכל טוב והרגשה טובה. 

המטבח הוא הלב של הלב בצה"ל"  אומר עומרי, "החיילים באים אחרי מבצעים ופעולות שהם עושים והאוכל עם האהבה שאנחנו נותנים הוא טוב ומנחם ונותן להם כוח להמשיך את השרות על הצד הטוב ביותר."

עומרי עודד סיים את שירותו הסדיר וחתם קבע  ביולי 2020 להמשך פעולתו במטבח שבשיזפון, כאמור הוא התחיל את גיוסו בקרבי לפי הפרופיל והקב"א הצבאית אבל החליט שהוא יכול לתרום יותר כטבח במערך הלוגיסטי, הוא מסביר שחיכה לשירות הצבאי ובער בו לתרום, בעניו היעוד של חיל הלוגיסטיקה אליו הוא משתייך הוא לשרת את שאר החיילים באופן הטוב ביותר, בכל זמן ועם חיוך רחב ותוך חודש וחצי כטבח, קודם להיות מנהל המשמרת במטבח.

בעיני המערך הלוגיסטי מאוד מוערך בצה"ל " אומרים עומרי " לקבל מצטיין הרמטכ"ל היה אירוע מאוד מרגש עבורי וייחודי לציון זמן מסוים מאחר ואני רק סמ"ל ראשון ובעוד שבועיים אני אמור לקבל דרגה.

 

 

עומרי ומשפחתו
עומרי עודד יחד עם הוריו.
צילום: דובר צה"ל

האם להיות טבח זה תפקיד פחות זוהר בצה"ל? מה תגיד לחייל שצריך להיות משובץ כטבח וחושש?

אני יכול להגיד כשמגיעים לתפקיד הזה רואים בזה שליחות, הגעתי לכאן מאהבה לכך ואני גם כאן לשנות את הסטיגמות הללו ולדעת שהתפקיד הזה משמעותי שזה לב צה"ל, הוא בעיני לא פחות מוערך אלה להשקיע בו ולעשות טוב לחיילים, כשאתה רואה חייל מחייך כשהוא אוכל אתה מבין שעשית את שלך."

מה המנה האהובה?

שניצל, אבל אנחנו מפנקים את החיילים שלנו ומגוונים ועושים להם עראיס , לחם עם בשר, ועוד דברים טובים והתגובות בהתאם, תמיד יש תודה והערכה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות