n
דף הבית / ראשון-לציון / רכילות מקומית ראשון לציון / הכירו את מלך מסיבות הפנויים פנויות

הכירו את מלך מסיבות הפנויים פנויות

אומרים שמאחורי כל מסיבה או מועדון המפוצצים באנשים עומד יחצן מצליח אז כזה הוא גדעון מדויל, המיחצן אירועים בתחום מסיבות הפנויים - פנויות ומסיבות בכלל

גדעון מדויל
צילום: פרטי
גדעון מדויל הוא יחצן האירועים החם והמבריק ביותר בתחום מסיבות הפנויים – פנויות ומסיבות בכלל. אומרים שמאחורי כל מועדון מפוצץ באנשים עומד יחצן מצליח וגדעון מצליח להביא הרבה אנשים למועדונים ומסיבות, הוא כמובן גם מצלם את אורחי המסיבות וחושף את המסיבות באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט. כמו כן ב-יוטיוב עולים סרטים מהמסיבות שבהן הוא מעורב .

גדעון משקיע עבודה רבה בפרסום הצילומים. אלה זוכים לחשיפה של למעלה מ-100 אלף חברים בפייסבוק לפנויים ופנויות ב-8 קבוצות שהוא מנהל. הוא מביא לבעלי המועדונים קהל רב, מצלם את האורחים ומעלה תמונות רבות מהאירועים של בעלי המועדונים בכל אמצעי התקשורת.

גדעון מיחצן ומקדם בימים אלה גם את הזמר שלמה עוז השר ומארח בהיכל התרבות פתח תקוה, בעבודה משותפת עם מנכ"ל ההיכל אריה ימיני. מיחצן את מועדון ברנר רחובות עם בעלת המועדון נורית. מועדון בית הצנחן ברמת גן עם מריאל, בעל המועדון. מועדון הריקודים דג הזהב בתל אבי שבעליו הנו לואי. ומועדון קאנטרי חולון בהנהלת מריאל. כמו כן ממשיך ליחצן את מועדון הוואנה המפואר בשיתוף פעולה עם היחצנית הוותיקה נינה. יחצן מועדון רטרו בקיבוץ נען עם בעלת המקום אוקסנה .

כמו כן גדעון עובד בשיתוף פעולה עם גב' טניה סובול מפיקה מביימת ויוצרת לא.מ.י. ישראל זמרים אמנים עולים עם משרד העליה וקליטה בסיוע מרכז לקליטת אמנים עולים ותושבים חוזרים. ועם גב' אביבה יפה רוזנפלד. הפקות ברשויות מקומיות.

בעבר יחצן בשיתוף פעולה עם היחצנית נינה את מועדון הזירה המפורסם ביצחק שדה תל-אביב. גדעון ארגן והעלה המון אירועים ומסיבות ובמועדונים . ועוד מספר זמרים וזמרות שהוא מיחצן בימים אלו . אירועי שירה בציבור, וערבי קריוקי.

כמו כן, גדעון גם מעלה מידי פעם אירועים שונים בהיכלי התרבות השונים .

בנות שאוהבות לרקוד בוודאי ישמחו לדעת גדעון הוא אחד הרקדנים הכי טובים בארץ בשנות השישים שבעים שמונים.

עוד משהו שכדאי שתדעו על גדעון מדויל:  גדעון הוא אביו של הזמר המדהים שי מדואל מאקס פקטור.

לפניות לגדעון ניתן להיכנס לפייסבוק ולרשום גדעון מדויל.

לגדעון 3 קבוצות חברים גדולות בווטאסאפ גם למנהלי מועדונים זמרים ואמנים. שולח עדכונים שבועיים מהנעשה במועדונים השונים בארץ.

לאוהבים לרקוד, או לשיר בציבור, לטייל בארץ ובחו"ל – ניתן לבקש חברות מגדעון מדויל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

e4efd74d-9450-48dd-97c1-c693cdcd618e

ראשון לציון: רגע אחרי החופה – ספיר תרמה את שיערה

תפריט נגישות