n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / ראשל"צ: 6 זוגות של אופניים חשמליים וקורקינטים נגנבו במקיף ה'

ראשל"צ: 6 זוגות של אופניים חשמליים וקורקינטים נגנבו במקיף ה'

האירוע החריג ארע בדיוק לפני שבוע, יום ראשון, בין השעות 10:00 ל-14:00. בכניסה לתיכון שבקריית ראשון בו מוצבת עמדה לקשירת האופניים והקורקינטים. מהמשטרה נמסר כי הנושא נמצא בחקירה

תיכון אמירים
תיכון אמירים

 זה לא נעים בכלל לגלות שהאופניים איתם הגעתם בתחילת יום הלימודים, אינם נמצאים שם בסופו של היום, אבל כך קרה לשישה תלמידים בתיכון "אמירים" לפני שבוע בדיוק. בסוף יום הלימודים הופתעו התלמידים לגלות שאלמונים ניסרו או חתכו את שרשראות הברזל וגנבו את האופניים והקורקינטים שבבעלותם.

"המחדל הזה זועק לשמיים", אומרת אמא לתלמיד הלומד בתיכון. "את עמדת קשירת האופניים והקורקינטיים הציבו בכניסה לבית הספר, ממש ליד עמדת השומר. איך יכול להיות שגנבו כל כך הרבה אופניים וקורקינטים בבת אחת? אנחנו רוצים לדעת איך זה קרה".

הורה לתלמיד אמר השבוע כי בבית הספר יש מצלמות אבטחה, אבל מבדיקה שערכו עם הנהלת התיכון, מתברר שהן לא תיעדו את הגניבה שבוצעה לאור יום. "אני לא חושב שמדובר בגנב אחד",  אומר האב ל"גל גפן". "לא יכול להיות שגנב יגיע עם מסור או מספרי ברזל, יפרק שרשראות שבהן נקשרו שישה זוגות של אופניים וקורקינטים ואיש לא שם לב. איך זה יכול להיות? הוא לא גנב את האופניים, עלה עליהם ונמלט. הוא גנב מספר כלים ולבטח העמיס על טנדר. איך קורה שאף אחד לא שם לב?".

מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה על גניבת קורקינט חשמלי וכי הנושא נמצא בחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניין העירייה סמל צהוב חטופים 1 צילום דוברות ראשון לציון

ראשון לציון צהובה- למען החטופים

תפריט נגישות