n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / ראשונים בהובלה: כך תמצאו חברת הובלה בראשון לציון

ראשונים בהובלה: כך תמצאו חברת הובלה בראשון לציון

עוברים דירה בראשון לציון ומחפשים חברת הובלה? הגעתם למקום הנכון. בחירה מוצלחת של מובילים יכולה להיות ההבדל בין מעבר מוצלח לבין קטסטרופה

הובלה
צילום: 123rf

כיצד מוצאים את האנשים הנכונים, למה חשוב לחפש המלצות על חברת ההובלה, למה חשוב לבצע סקר שוק וגם, איך מוודאים שלחברת ההובלה יש ביטוח? כל התשובות במדריך למציאת מובילים מומלצים בראשון לציון.

 

בחרו חברת הובלה מראשון לציון

עוברים דירה בתוך העיר? אתם צריכים לחפש חברת הובלה שנמצאת בראשון לציון ומספקת שירות בכל רחבי העיר.

אם תזמינו חברת הובלה שממוקמת בעיר מרוקחת יותר, פשוט תצטרכו לשלם לה לשווא על הוצאות הדלק ועל הזמן שהם יבזבזו בדרכים (מישהו אמר פקקים?) על מנת להגיע אליכם.

 

חפשו המלצות ממכרים

לפני שאתם ממהרים להזמין את חברת ההובלה, קראו את כל ההמלצות וחוות הדעת שיש עליה מטעם לקוחות אמיתיים ששכרו את השירותים שלה.

ודאו שמדובר בחברת הובלה אמינה שנוהגת לעמוד בזמנים, לא מבריזה ללקוחות שלה, מבצעת הובלה מקצועית וגובה מחיר סופר הוגן על העבודה שלה.

אל תתביישו לשאול את נציג החברה אם הוא יכול להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלה. כך תוכלו לקבל איזה שהוא מושג על רמת המקצועיות של החברה הזו.

חשוב לציין – יש לכם ספק לגבי חברת ההובלה? פשוט התקדמו הלאה עם החיפושים ואל תיקחו סיכון, אתם עלולים לשלם על זה ביוקר.

 

בדקו כמה עולה הובלה כמו שלכם בראשון לציון

עומדים לסגור עם חברת ההובלה? חכו, החיפזון הוא מהשטן ויש אינספור מקרים של הובלות שהתגלו יקרות או לא מקצועיות. קחו כמה נשימות ובדקו את המחירים המקובלים.

בעידן הדיגיטלי, באפשרותכם לבדוק מחירים וחברות שונות באמצעות האינטרנט.

אחד האתרים שעושה את זה באופן יוצא דופן לטובה הוא אסק5 שמשווה הובלות בראשון לציון ומסייע לבדוק כמה מקובל לגבות על הובלה כמו שלכם, ואם יש הבדלים מהותיים בין הצעות המחיר או שמדובר רק ברצון של מוביל כזה או אחר להרוויח יותר.

אספו כמה הצעות מחיר, השוו בניהן ואל תתפתו דווקא אחר הזולה שבהן. לפעמים, הובלה זולה מידי עלולה להעיד על המקצועיות של המוביל, מה שעלול לעלות לכם ביוקר בהמשך.

בשורה התחתונה, חשוב להבין מה אתם מקבלים ומה כולל השירות. הצעת מחיר אטרקטיבית מחברה עם המלצות, יכולה להיות עסקה מצוינת מפני שבמקרים רבים ההפרשים במחיר בין המובילים לא בהכרח קשורים למקצועיות ולעתים מדובר רק בעניין של עומסי עבודה, ביקוש והיצע.

 

הזמינו את נציג החברה אליכם הביתה

אספתם מספר הצעות מחיר טלפוניות? מעולה, זה הזמן להזמין את נציג החברה אליכם הביתה על מנת לקבל הצעת מחיר מבוססת שלוקחת בחשבון את כל האלמנטים שמרכיבים את ההובלה.

המטרה של הביקור המקדים היא שהמוביל יסייר אתכם בבית וייקח בחשבון את כל הגורמים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי, כמו כמות התכולה, מורכבות ההובלה, שימוש במנוף, חניה ועוד.

 

ודאו שלחברת ההובלה יש ביטוח

אנחנו מניחים שבין כל הפריטים שאתם הולכים להעביר, יש גם פריטים יקרי ערך שתתבאסו מאד אם הם יפגעו במהלך ההובלה. על אילו פריטים מדובר? טלוויזיות, מחשבים, מיטות מתכווננות ועוד.

לכן, ודאו שלחברת ההובלה שלכם יש ביטוח שנקרא ביטוח על תכולה בהובלה. מדובר על ביטוח דיי יקר שרק חברות מקצועיות ואמינות באמת עושות אותו.

בפועל, זה אומר שבמידה והתכולה שלם תינזק במהלך הנסיעה, חברת ההובלה שלכם מכוסה מבחינת הביטוח וכתוצאה מכך גם אתם מבוטחים. לעתים קרובות זה פשוט מייתר את הצורך בוויכוחים, ריבים והגשת תביעות.

 

חתמו על חוזה מסודר

זה נכון שהטיפים שנתנו לכם עד כה הם טיפים מקצועיים חשובים, אבל אם הם לא יבואו לידי ביטוי בחוזה עבודה מסודר, כמעט שלא עשיתם בזה דבר.

לכן, לפני שאתם סוגרים עם חברת ההובלה, דרשו לחתום על חוזה עבודה מסודר. החוזה הזה אמור לכלול את כל האלמנטים החשובים שקשורים להובלה, כמו תאריך, שעה, כמות התכולה והמחיר.

אנו ממליצים לכם להוסיף לחוזה העבודה סעיף שמציין מה קורה במידה וחברת ההובלה מאחרת או מבריזה לכם. חברת הובלה מקצועית שמאמינה בעצמה, לא תהסס להגיש לכם חוזה מסודר לחתימה.

זהו, כעת כשיש לכם את כל הטיפים המקצועיים על בחירת חברת הובלה בראשון לציון, אתם יכולים לצאת לדרך בראש קצת יותר שקט. בהצלחה!

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות