n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / נופש בצימרים עם בריכה

נופש בצימרים עם בריכה

נופש בצימר הוא בחירה חכמה לכל מי שמחפש כעת איך לנסוע לחופשה במחירים נוחים יחסית ובתוך הארץ

צימרים
צילום: FREEPIK

בזמן שבו כולנו מחפשים איך לחסוך בהוצאות אך לא לוותר לגמרי על הדברים שחשובים לנו, גם מחירי החופשה הגבוהים דורשים מחשבה נוספת. לאור העובדה כי היכולת לנסוע ולנפוש בחו"ל מוגבלת ביותר, הדבר המתבקש הוא לצאת לחופשה בארץ. חופשה בארץ היא גם זולה יותר וגם תורמת לתעשיית התיירות המקומית.

אך אז נשאלת השאלה – לאן לנסוע ובאיזה תקציב? חופשה במלון באילת עם המשפחה יכולה להגיע להוצאה של אלפים רבים של שקלים. מלונות אלו זוכים כעת לביקוש רב מאוד ולכן אפילו מרשים לעצמם להעלות מחירים בחלק מהמקרים. לעומת זאת, בחירה לנפוש בצימר כרוכה בתקציב קטן בהרבה ויכולה עדיין להבטיח הנאה רבה מהנופש.

צימרים הם אולי פחות זוהרים, מבחינת הדימוי שלהם, אך יכולים לספק חוויה מפנקת ממש כמו כל בית מלון ממוצע. מגוון הצימרים ברחבי הארץ שאפשר לנפוש בהם הוא רחב מאוד, ורבים אפילו כוללים צימרים עם בריכה פרטית. צימרים אלו מציעים חוויית חופשה נוחה ויוקרתית, וכאשר ישנם צימרים עם בריכה – ניתן למצוא גם מפלט מהחום במים הקרירים, מה שמהווה יתרון נוסף.

 

היתרונות של נופש בצימר

נופש בצימר שונה מאוד מנופש בבית מלון. בעוד שבבית המלון, בייחוד בתקופות הקיץ והחגים, ישנה צפיפות לא מעטה ויש צורך להסתופף עם אנשים רבים בחדר האוכל ובבריכה – צימר מספק פרטיות רבה לנופשים. הצימרים בארץ ידועים בהשקעה הרבה שהבעלים שלהם מקדישים להם וברמת האבזור והשירות הגבוהה שהם מספקים.

 

יתרון נוסף של נופש בצימר הוא האווירה הכפרית והפסטורלית שהם מציעים, והיכולת לספק מנוחה מהלחצים הרבים שמאפיינים את החיים השגרתיים של כולנו. צימרים בצפון ובדרום הארץ מצויים גם בקרבת מקום לשמורות טבע מקסימות, למסלולי טיול ולאטרקציות נופש רבות מאוד.

 

הזדמנות להירגע מלחצים

נסיעה לצימר היא הזדמנות להירגע מהלחצים וליהנות עם המשפחה או עם החברים בנופש בסביבה כפרית. את החווית הנופש והרוגע ניתן להשלים על ידי טיפולי ספא, שמוצעים ברבים מהצימרים, וכן מטבילה במים באותם צימרים עם בריכה. צימרים שיש בהם בריכה פרטית גם כוללים כמעט תמיד חצר גדולה או מדשאה שבה ניתן לשחק עם הילדים או סתם לנוח בשמש או בצל.

מכיוון שהמטרה העיקרית של כל חופשה היא להתרווח ולהירגע, בחירה בצימר היא בחירה מצוינת למטרה זו. אם אתם לא רוצים לעשות טיפול ספא מרגיע, תמיד תוכלו פשוט ליהנות מהשקט שיש מסביב ומהנופים הייחודיים של הצפון או הדרום. השקט נחשב לטוב לבריאות וכל רגע שבו תוכלו ליהנות ממנו יהיה רווח נקי של איזון נפשי, שאותו תוכלו לקחת אתכם בחזרה מהנופש.

 

צימרים למשפחות

אם יש לכם ילדים קטנים או גדולים, צימרים רבים מציעים אטרקציות לילדים ולנוער. אטרקציות אלו יכולות לכלול שולחן פינג-פונג, מגרש למשחקי כדור, משחקי וידאו שנמצאים בתוך הצימר וכמובן טלוויזיה בכבלים או בלוויין – שתמיד ילדים אוהבים.

ילדים גם מעריכים מאוד בילוי בטבע. לכן מומלץ מאוד להתעניין אצל המארחים שלכם אילו אטרקציות וטיולים נמצאים בסביבת הצימר, ולנצל כמה שאפשר את הזמן כדי לבקר בכמה שיותר מהן. אם אתם מגיעים להתארח בצימר ללילה אחד או שניים בלבד, כדאי לצאת ממנו לפחות פעם אחת כדי לבקר באתרים מעניינים הנמצאים באזור. בעלי הצימר תמיד יידעו גם להמליץ לכם על מסעדות משובחות הנמצאות בקרבת מקום, להשלמת חוויית הפינוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות