n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / מה כדאי לדעת על הדפסה בתלת מימד

מה כדאי לדעת על הדפסה בתלת מימד

כאשר מדברים על התחום המרתק של הדפסות תלת מימדיות מתכוונים למכשור מתוחכם ומתקדם שלוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים של התוצר הסופי, מכל הכיוונים ומכל המימדים

הדפסה בתלת מימד
צילום: FREEPIK

בשנים האחרונות אי אפשר שלא להיחשף לתחום המרתק של הדפסה בתלת מימד. לכאורה נשמע שמדובר במושג שיש בו סתירה פנימית, שהרי הדפסה היא פעולה שמבוצעת על ידי מדפסות באמצעות דיו על גבי דף נייר. איך אפשר לבצע הדפסה עם דיו בצורה תחת מימדית? מי שלא מכיר את התחום ללא ספק מומלץ לו להתוודע למה שיש למדפסות התחת מימד להציע, שכן מדובר במהפכה אמיתית בעולם הדפוס ואפילו, אפשר לומר, גם בתחום של מתנות בהתאמה אישית. ההדפסה התחת מימדית היא בעצם יצירה של חפץ או פריט ואכן באתר המימד הרביעי אפשר למצוא הדפסות שבהן אפשר לבצע גימור חיצוני שמתאים למי שהמוצר מודפס עבורו, כלומר הדפסה של דיוקן מתמונה אמיתית או הקדשה של מלל, כמו על מנורת ירח שהופכת לייחודית.

 

איך מבוצעת הדפסה תלת מימדית

כאשר מדברים על התחום המרתק של הדפסות תלת מימדיות מתכוונים למכשור מתוחכם ומתקדם שלוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים של התוצר הסופי, מכל הכיוונים ומכל המימדים. המדפסת שיוצרת את התוצר עושה שימוש בחומר פולימרי שבתחילת התהליך הוא גמיש וניתן לעיצוב ולאחר שהוא מונח בצורה והמיקום הדרוש – הוא מתקשה בלי שניתן עוד לשנות את הצורה שלו. מכאן שהתוצר יהיה קשה וקשיח למגע וכמובן יציב ועמיד מאד. מנורות הירח האלה ייחודיות בכך שההדפסה התלת מימדית היא של תמונה אישית שהלקוח מבקש, מה שהופך את המנורה כולה למעניינת, כזאת שאין לאף אחד אחר וכמובן לפריט נוי מרהיב ביופיו. על רקע של חלון וחושך מחוצה לו נראית המנורה כמו הירח!

כיום אפשר להתרשם משלל משימות ותורים שמשלבים הדפסה בתלת מימד בשלל  תחומים ונושאים. בזכות התוצרים התלת מימדיים המודפסים אפשר לחקור לעומק תופעות רפואיות או לפתח עזרים רפואיים, התחום מסייע רבות בעולם האדריכלות ועיצוב הפנים בזכות מודלים מוקטנים שאפשר לבחון לפני שמוציאים פרויקט גדול לפועל. גם בתחום התעשייה אפשר להתרשם מהרבה מאד עניין סביב הנושא של הדפסות תלת מימדיות וכמובן שגם תחום העסקים והמסחר לא נעדר מהיתרונות שהמדפסות התלת מימדיות מציעות. בעזרתן יכולים מנהלי משאבי אנוש או אנשי מכירות להכין ולהדפיס מוצרי קידום מכירות, מוצרים מוקטנים שמוענקים ללקוחות במתנה בכנסים ותערוכות ועוד.

 

הדפסה תלת מימדית – עם הפנים קדימה!

אין ספק שהתחום ימשיך להתפתח עוד ועוד וכולנו צפויים לחזות בתוצרים המתקדמים והמתוחכמים של עולם ההדפסה התלת מימדית גם בחיי היומיום. כבר כעת ההדפסות האלה מושכות ומסקרנות לא מעט ילדים בגילאים שונים שגם הם יכולים לעשות בהן שימוש לצרכים שלהם ובעזרתן ללמוד לא מעט על יצירה של חפץ יש מאין, תכנון, עיצוב וכמובן הוצאה לפועל של פרויקט אישי.

 

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות