n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / כל האפשרויות לשיווק נכון בגוגל

כל האפשרויות לשיווק נכון בגוגל

מיום הקמתה בשנת 1997 ועד היום, חברת גוגל ממשיכה להוביל את תחום הפרסום, השיווק והקידום ברשת האינטרנט, ולאורך כל השנים היא מקפידה לפתח ולשכלל את מוצריה המקוונים המיועדים למטרות קידום אתרים ועסקים בכל סדר גודל

חיפוש בגוגל
צילום: " אקסטרה דיגיטל "

בכתבה שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על כל הדרכים העומדות לרשותכם לצרכי קידום, פרסום ושיווק באחת מהפלטפורמות של גוגל.

 

שיווק בגוגל באמצעות Google Ads

כאשר מדברים על שיווק בגוגל, מדברים בראש ובראשונה על השימוש במערכת הפרסום של גוגל הידועה בשם Google Ads  באמצעותה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות פרסום ממוקדות וממומנות בכל אחת מפלטפורמות הפרסום של גוגל. מערכת זו, נחשבת לאחת ממערכות הפרסום המתקדמות והחכמות ביותר ברשת  והיא פועלת במודל תשלום לפי הקלקה הידוע בשם PPC (Pay Per Click) המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מעשיים בכל הנוגע לניהול תקציב הפרסום.

להלן מידע כללי על כל אחת מהפלטפורמות של גוגל בהן ניתן לעשות שימוש ב- Google Ads  לצרכי קידום אתרים בגוגל, שיווק ופרסום באינטרנט:

  • קידום אתרים ופרסום ברשת החיפוש של גוגל – באמצעות ה- Google Ads, ניתן להציג מודעות קידום/פרסום ברשת החיפוש של גוגל ובכך להיחשף למיליוני גולשים המבצעים שאילתות חיפוש באמצעות מילות וביטויי מפתח אותם ניתן להגדיר (בעזרת המערכת) כחלק בלתי נפרד מהליך הקידום הממומן שלכם בגוגל. מודעות הפרסום/קידום ברשת החיפוש של גוגל ידועות גם בשם ADWORDS מכיוון שהן מבוססות על ביטוי ומילות מפתח והן מסומנות תחת המילה "מודעה" ומיקומן בראש דף תוצאות החיפוש.
  • פרסום ברשת המדיה – שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות ה- Google Adsמאפשר בין היתר יצירת סדרה של מודעות אימג' (באנרים וסרטונים) במגוון רחב של אתרים שונים ברשת הנמנים על רשת המדיה של גוגל. רשת זו מורכבת מאינספור אתרי נישה לצד פורטלים גדולים ואתרי חדשות. פרסום ברשת המדיה של גוגל, מאפשר לכם להציג את מודעות הפרסום שלכם באתרים מובילים הקשורים לתחום הרלוונטי אותו אתם מעוניינים לשווק/לקדם וכל זאת במסגרת תקציב מוגדר מראש.
  • פרסום ב-YOUTUBE – פלטפורמה ייעודית נוספת בה תוכלו לפרסם מודעות פרסום באמצעות ה- Google Ads היא רשת היו טיוב הנחשבת לרשת שיתופי הסרטונים הגדולה והמובילה ביותר ברשת.
  • קמפיין פרסומי ב-גוגל שופינג – פלטפורמה זו מהווה כלי שיווקי חדש יחסית של גוגל והוא מיועד לבעלי אתרי מסחר מקוון ולמשווקי מוצרים שונים ברשת האינטרנט. פלטפורמה זו מאפשרת פרסום של המוצרים אותם אתם משווקים (באמצעות אתרי מסחר מקוון) ישירות מדף תוצאות החיפוש של גוגל.

 

אפשרויות נוספות למטרות פרסום ושיווק בגוגל

Remarketing (שיווק חוזר) מהווה בשנים האחרונות את אחת משיטות השיווק היעילות ביותר לכל בית עסק/נותן שירות המקדם את שירותיו ומוצריו באמצעות אחת מהפלטפורמות השיווקיות של גוגל. שיטה זו מבוססת על הצגה חוזרת של מודעות פרסום ובאנרים (ברשת המדיה של גוגל) לקהל גולשים שכבר ביקרו באתר המפורסם. קמפיין מסוג Remarketing המיושם ברשת המדיה של גוגל, מאפשר לקהל המפרסמים להגיע בשנית לגולשים שביקרו באתריהם וטרם ביצעו בו פעולות מקדמות מכירה. באמצעות שיטה זו ניתן לשפר באופן משמעותי את יחס ההמרה.

פלטפורמה פרסומית/שיווקית נוספת הממתינה לכם בגוגל ידועה בשם Google My Business והיא מיועדת לצרכי יצירת כרטיסי עסק אשר יוצגו בדפי תוצאות החיפוש של גוגל. באמצעות פלטפורמה זו ניתן ליצור כרטיס עסק ובתוכו מגוון רחב של פרטי מידע אודות בית העסק, לרבות, שעות פעילות, מיקום, קישור לאתר האינטרנט, גלריית תמונות וכדומה. את כרטיס העסק ניתן לקשר גם לגוגל מפות המהווה פלטפורמה שיווקית נוספת של גוגל באמצעותה ניתן לכלול את פרטי בית העסק המקודם בחלק העליון של עמוד החיפוש בליווי תמונה ופרטים נוספים של בית העסק.

 

SEO – הצד האורגני של מלאכת הקידום בגוגל

SEO (search engine optimization) הוא למעשה תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל המבוסס ברובו על יישום פעולות שנועדו להתחקות אחר אופן פעילותו של האלגוריתם של גוגל, הסורק ומסווג את כל דפי האינטרנט הקיימים ברשת ובכך מחליט על מיקום הדירוג של כל דף אינטרנט (אתר) בהתאם לפרמטרים שונים הנקבעים על ידי גוגל. חשוב לציין שפרמטרים אלו משתנים מעת לעת, ומכאן נובעת החשיבות הרבה בשכירת שירותיה של חברת קידום אתרים המתמחה בהליכי קידום אורגני בגוגל.

תהליך הקידום האורגני נועד לשפר את דירוגו ומיקומו של האתר המקודם במנוע החיפוש של גוגל, וכל זאת בהתאם למילות וביטויי המפתח הרלוונטיים והנפוצים בהם נעשה שימוש על ידי קהל הגולשים כאשר הם מפנים שאילתת חיפוש לגוגל. תהליך זה מורכב ממספר רב של פעולות המיושמות ON PAGA ו-OFF PAGE , כלומר, בתוך האתר ומחוץ לאתר המקודם, כאשר כל פעולה נועדה לשפר פרמטר כזה או אחר המשפיע בסופו של דבר על תוצאות הדירוג, החל מנראות האתר ומבנהו, דרך מהירות הטעינה של דפי האתר ועד לערך המוסף של התוכן המוצג בו.

 

שיווק נכון בגוגל מתחיל בבחירת חברת קידום מובילה בתחומה

גם קידום ממומן בגוגל באמצעות ה- Google Adsוגם קידום אורגני בגוגל, חייב להיעשות על ידי אנשי קידום מובילים בתחומם, ולכן, הדרך הנכונה, היעילה והמומלצת ביותר למיצוי האפשרויות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לשיווק נכון בגוגל, היא במסגרת שכירת שירותיה של חברת קידום מובילה בתחום. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לבחון מספר פרמטרים מקצועיים במסגרת תהליך הבחירה, וביניהם:

  • הניסיון המקצועי העומד לרשות החברה בכל הנוגע לתפעול מהלכי קידום, שיווק ופרסום בגוגל
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה כגון: מחקר שוק ומתחרים, מחקר מילות מפתח, פתרונות אופטימיזציה לאתרים לקראת תהליכי קידום ועוד.
  • דירוג לקוחות החברה בדפי תוצאות החיפוש בהתאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום עיסוקם
  • תחומי ההתמחות של החברה בכל הנוגע למתן פתרונות שיווק נוספים ברשת האינטרנט (פתרונות אלו תומכים בכל הליך קידום אתרים ממומן ואורגני כאחד בגוגל)

וכמובן, שיטת העבודה המונהגת על ידי חברת הקידום והמותאמת לצרכי הקידום האורגני או הממומן הנחוצים לכם במסגרת קידום, שיווק ופרסום בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות