n

חותמות שלא נס ליחן

כיום על מנת לחתום על מסמכים לא תמיד יש צורך להיות נוכח פיזית, הרבה מאד פעולות מבוצעות דרך המחשב בצורה מקוונת. אך מסתבר שיש חותמות רבות שעדיין יש בהן צורך ואי אפשר להסתדר בלעדיהן

חותמות
צילום: FREEPIK

עידן האינטרנט כבר כאן, הרבה מאד פעולות מבוצעות דרך המחשב בצורה מקוונת ולא תמיד יש צורך להגיע באופן פיזי למקומות שונים על מעט לחתום או לקרוא מסמכים. היה נדמה לפני כמה שנים שבקרוב כבר לא יהיה שימוש בחותמות כאלה ואחרות, שכן ניתנה האפשרות החוקית והמוסדרת לבצע חתימה דיגיטלית על גבי אינספור מסמכים בדרגה כזו או אחרת של חשיבות. יחד עם זאת – מסתבר שיש חותמות רבות שעדיין יש בהן צורך ואי אפשר להסתדר בלעדיהן. מה שמעניין לגלות הוא שדרך ההכנה וההפקה של החותמת (שחייבת כמובן להתבצע באופן אישי ומותאם עבור כל חותמת וחותמת) נשמרה ומבוצעת על ידי אותן הדרכים כמו שהייתה מבוצעת תמיד ויש יופי אותנטי במלאכות שכאלה, שלעיתים נדמה שכבר לא קיימות יותר אך לבסוף מתגלה הצורך בהן.

 

הכנה אישית של חותמות

בדומה להפקה של שלט לחנייה פרטית יש חשיבות להתאמה האישית של מה שמופיע על גבי השלט או החותמת ללקוח שמבצע את ההזמנה. גם אם מדובר בשלט גנרי שמורה על כך שאסור לחנות במיקום זה או אחר – יש כל מיני אפשרויות לניסוח עצמו והלקוח הוא זה שיבחר מה הוא רוצה שיופיע על גבי השלט. השלט יכול להכיל מלל כתוב, ציורים או סימונים אוניברסליים ויכול גם להכיל פנייה אישית שמבקשת מהעוברים והשבים שלא לחסום את הכניסה לחנייה. בדומה להכנה אישית של חותמת שגם בה הלקוח יבחר מה חשוב לו שיופיע ואם מדובר בבעל עסק שצריך את החותמת עבור התנהלות מול הלקוחות שלו – הרי שיש נתונים או מידע שנדרשים להופיע בחותמת ועליו להתרכז בהם לפני כל מלל אישי. חשוב להכיר את הסוגים השונים של החותמות שקיימים כיום על מנת לבחור את הסוג שהכי יתאים לצורך או הדרישה ממנו. כך למשל יש את החותמות עם כרית הדיו המובנית שנוחה מאד לשאת אותה ממקום למקום אם יש בכך צורך, לעומת החותמת עם הידית העגולה שדורשת כרית דיו נפרדת וחיצונית.

 

החשיבות של עיצוב שלט לחנייה פרטית

כמו שצריך לשים לב לעיצוב והכנה של חותמת – כך צריך לבחור בקפדנות איך ייראה השלט שרוצים להתקין בכניסה לחנייה הפרטית. הגודל של האותיות צריך להתאים לקריאת השלט מרחוק, הגודל צריך להיות כזה שלא יפריע לעיצוב החיצוני או לגדר ציבורית, אם יש כזאת, הצבעים צריכים להיות ברורים ועמידים וכמובן דרך ההתקנה כך שהשלט באמת ישיג את המטרות שלו וישרת את בעליו במשך כמה שיותר זמן. בזכות שלטים כאלה שממוקמים בדיוק היכן שצריך קל יותר לשמור על הסדר ולזהות שמדובר בחנייה פרטית שאסור לחנות בה או לחסום את המעבר אליה. כל מי שקונה שלט רוצה שהוא יישאר עמיד וברור למשך כמה שיותר זמן.

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות