n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / ריצופים: כל מה שאתם צריכים לעיצוב בית מושלם – במקום אחד!

ריצופים: כל מה שאתם צריכים לעיצוב בית מושלם – במקום אחד!

גם חיפויי רצפה, גם פרקטים, גם בריקים, גם אריחים למטבח, גם מקלחונים, גם ארונות לאמבטיה ויש עוד - וכולם באיכות ללא פשרות ובמגוון רחב מאוד של סגנונות. באולם התצוגה המרווח והגדוש בכל טוב של ריצופים, ובעזרת הצוות הקשוב ועתיר הניסיון, קל ומהנה להגשים חלומות

חיפוי רצפות
זכויות יוצרים: בוסט מדיה בע"מ

אנחנו חיים בתקופה שמאפשרת לנו להגשים חלומות רבים. במיוחד אפשר לראות עוד ועוד דירות מרהיבות, כאלה שנראות כמו פרסומת במגזין עיצוב נחשב או כאילו הן מככבות בסרט או סדרת טלוויזיה מסוגננים במיוחד. כשאנחנו נתקלים בבית יוצא דופן ביופיו, במקרים רבים המחשבה הראשונה שלנו היא שבטח בעלי הבית השקיעו המון זמן בלהתרוצץ בין אינספור חנויות ואולמות תצוגה עד שמצאו את כל מה שחיפשו לצורך העיצוב המושלם – אבל עם "ריצופים" אתם יכולים לממש כל רצון ותשוקה בקלות, בנוחות ובלי להתפשר על האיכות.

הכל כולל הכל תחת אותה קורת גג

חיפוי לרצפות בכל החללים, אריחים למטבח ולחדר הרחצה, בריקים לסלון, דלתות לכל הפתחים בבית, מקלחונים, כלים סניטריים אחרים ועוד ועוד – כשכל מה שנחוץ נמצא תחת אותה קורת גג אחת, עיצוב הבית הופך למשימה עוד יותר מהנה, וגם התוצאה תהיה מרשימה במיוחד.

ראשית, חיסכון בזמן. זמן הוא משאב יקר ערך עד מאוד בימינו, ובפרט בתקופות אינטנסיביות כמו לקראת שיפוץ דירה ישנה או עיצוב בית חדש.

שנית, בזכות ריכוז כל הפריטים שמרכיבים את החלומות שלכם באולם תצוגה אחד, אין סיכוי שתתפשרו על סוג המרצפות או הגוון של האריחים רק בגלל שכבר התעייפתם ורשימת הספקים שאתם אמורים להגיע אליהם עוד ארוכה.

והיתרון החשוב ביותר הוא שבאולם התצוגה של ריצופים אתם יכולים לקבל תמונת מצב מלאה לגבי המראה העתידי של הנכס שלכם – ועל בסיס התמונה הזו להגיע להחלטות הנכונות ביותר. חשוב לזכור שריבוי האפשרויות מספק אמנם חופש בחירה נרחב, אבל מצד שני גם מקשה בחלק מהמקרים על יצירת הרמוניה מוצלחת. כשהכל כולל הכל מרוכז באותו מקום, קל ליצור חיבורים סינרגטיים בין המרכיבים השונים ולהבטיח עיצוב הוליסטי שובה לב.

חידושים מעניינים, טרנדים סוחפים וגם דגמים קלאסיים

הקטלוג העשיר של ריצופים בנוי כך שהוא כולל גם את הטרנדים העדכניים ביותר בכל תת תחום של עולם העיצוב וגם את האופציות הקלאסיות והעל-זמניות. בזכות עובדה זו תוכלו לממש כל סגנון עיצוב אהוב – כפרי, מודרני, אורבני, דרמטי, שחור-לבן או כל סגנון אחר שאתם חושקים בו.

כך למשל את הרצפה בכל חלל בבית תוכלו לחפות עם אריחים מצוירים שמוסיפים תמיד צבע ועניין, עם ריצוף גרניט פורצלן שמקנה לחלל כולו מראה יוקרתי, עם פרקט למינציה שמשלב היטב תועלות פרקטיות ואסתטיות, ויש עוד אפשרויות.

באגף הדלתות תוכלו לבחור מבין סוגי גימור שונים (למינטו / למינציה / HPL ואחרים), מגוון צבעים, אופן השימוש (דלת הזזה / צירים), תוספות להעצמת האסתטיות (פסי ניקל / חריצים לצבע / חלונות בשלל צורות) וגם את הגובה תוכלו להתאים לכל צורך ספציפי.

השפע וחופש הבחירה מאפיינים את כל הקטגוריות של המוצרים בריצופים. ואם הם מסחררים אתכם – מה גם שתמיד קשה לבחור בין שלל אופציות מרהיבות, ובמיוחד כשהמטרה היא סינרגיה מושלמת בין המרכיבים השונים – תוכלו להיעזר בצוות המנוסה והקשוב של החברה. לא מעט אדריכלים ומעצבי פנים כבר בחרו בריצופים כמקום להצטייד בו לקראת הבנייה או השיפוץ, וכמובן שגם לקוחות פרטיים יפיקו תועלת רבה מהעובדה שאפשר למצוא את כל מה שצריך במקום אחד.

עכשיו זו נקודת הזמן האידיאלית להתחיל להתחדש, והלוקיישן האידיאלי הוא אולם התצוגה של ריצופים באור יהודה. עם ריצופים חלומות מתגשמים – בקלות ובמהירות!

לתיאום פגישת ייעוץ עם מעצבת פנים ללא התחייבות התקשרו עכשיו:   073-7577097

בקרו באתר לדגמים המובילים שלנו: https://ritzufim.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות