n

פח אשפה למטבח

המטבח הוא לב ליבו של כל בית. הוא מקום המפגש של כל בני המשפחה החל משעות הבוקר המוקדמות כאשר אוכלים את ארוחת הבוקר ומתארגנים ליציאה מהבית ועד לשעות הלילה המאוחרות אז חוזרים כל בני הבית לאחר יום ארוך ונפגשים שוב בעודם אוכלים ארוחת ערב או חוטפים משהו

מטבח
צילום: PIXABAY

עד לא מזמן המטבח תפס שטח קטן מהבית והיה יחסית מוסתר וסגור ואילו כיום הוא חלק בלתי נפרד מהבית, ללא קירות מפרידים, מעוצב בהתאמה כחלק אינטגרלי מהבית ובהיותו כך הוא הפך להיות מקום חם ומזמין בו נמצאים רוב בני הבית שעות לא מעטות.

אז אחרי שעצבתם את המטבח כאוות נפשכם, בצבעים חמים, בחרתם ארונות והוספתם לו מכשירי חשמל בטכנולוגיות הכי חדשות, על מנת שהמטבח יהיה שלם הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הפרקטיות יש עוד כמה פריטים שחשוב שנוסיף לו:

  • פח אשפה למטבח
    קיים מבחר ענק של פחי אשפה למטבח שניתן לבחור מתוכם.
    על מה חשוב לתת את הדגש כאשר אנחנו עומדים בפני רכישת פח:
    קודם כל צריך לתת את הדעת על גודלו של הפח. בעידן המודרני אנחנו מייצרים כמויות מאוד גדולות של זבל וככל שיש במשפחתנו יותר בני משפחה כמובן שהכמות הזבל  והפסולת עולה. התאימו את גודלו של הפח לצרכים המשפחתיים.
    גם מראה הפח חשוב לא פחות על מנת שיתאים לעיצוב המטבח בפרט ולבית כולו בכלל. האם הוא פח מרובע או האם הוא פח עגול והצבעים בהם הוא מגיע, לא פחות חשובים מגודלו.
    גם נוחות הפתיחה של הפח מאוד חשובה. האם נוח לנו יותר להשתמש בדוושה עליה אנחנו לוחצים והמכסה נפתח, או שמא נעדיף פח אשר נפתח על ידי חיישן הרואה אותנו מתקרבים עם הפסולת בידיים ואז נפתח באופן אוטומטי או שמא נסתפק בפח כמו של פעם שאת המכסה אנחנו צריכים לפתוח בכוחות עצמנו.
    קלות הניקוי של הפח חשובה לא פחות מאחר ומצטברים בו שיירים של מזון העלולים למשוך אליהם חרקים ועוד מיני מזיקים. יכולת הניקוי והתחזוקה שלו צריכה גם היא להיות קלה. עד כמה קל להוסיף לו שקית שתאסוף את השאריות או עד כמה קל יהיה לשלוף את השקית ולהעבירה בקלות לזבל.
  • שעון – תאמר לכם כל עקרת בית, שמטבח ללא שעון הוא לא פונקציונלי. בין אם צריך להרים את העיניים מהסירים ולדעת עוד כמה זמן צריך להשאיר את הסיר על הגז כדי שיתבשל ויהיה מוכן או כאשר מכניסים עוגה לתנור ואנחנו מרימים עיניים לשעון ולבדוק באיזו שעה תהיה מוכנה ונדרש יהיה להוציא אותה מהתנור, או לחילופין לבדוק אם צריך כבר לצאת להביא את הילדים מהגן ומבית הספר בעודנו מכינים את הארוחה.
  • שלט או מדבקה עם חוקי הבית או אמרות חכמות – לכל בית מערכת חוקים התואמת את הערכים בהם מאמינה המשפחה הגרה באותה דירה. יש לא מעט חנויות המוכרות אביזרי עיצוב לבתים וניתן למצוא בהם רשימת חוקי הבית או לחילופין אמרות חכמות או מצחיקות כמו לדוגמא: "בישול הוא אהבה שאפשר לטעום אותה". המדבקה או השלט מהווים גם פריט עיצובי, גם משמשים תזכורת תלויה לכל בני הבית על הדברים בהם הם מאמינים וגם משקפים לאורחים המגיעים לבית, על מיהם בני המשפחה הגרים בבית זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות