n

מטבח לבן מודרני

מטבח לבן הוא אולי האופציה הראשונה שעולה אצל המחפשים לעצמם מטבחים מודרניים. יש לכך הרבה סיבות טובות ואל תטעו לחשוב: מטבח לבן מודרני איננו ברירת מחדל או פשרה

חידושים בעיצוב מטבחים
צילום: מטבחי next125

פעמים רבות מטבח לבן הוא העיקר למי שמחפש לעצמו מטבח מודרני. אם נבקש עיצוב מינימליסטי, טהור ואלגנטי, מטבח לבן מודרני תהיה בחירה נכונה ותשתלב היטב בעיצוב המודרני הכולל של הבית. יש יופי מיוחד בעיצוב בלבן.

הצבע הלבן משדר פתיחות, אלגנטיות, יוקרה וניקיון, שאין לאף צבע אחר. הוא אולי הצבע המזוהה ביותר עם תכונות המטבח המודרני המתקדם. אם מהותם של המטבחים המודרניים היא ניקיון צורני, אחידות, גוון מוחלט, דיוק והקפדה הרי שהצבע הלבן מייצג היטב תכונות אלו.

מטבחים לבנים תמיד היו ונשארו מבוקשים

למטבח יש נוכחות לא מבוטלת. הוא הרי מרכז הבית ופתוח בדרך כלל לחלקים עיקריים אחרים של הבית. בני הבית ואורחיהם משתמשים בו, נהנים ממנו ומתארחים בו, בוודאי נמצאים בו במשך זמן רב יחסית במשך היום, הרבה יותר מחללים אחרים.
הצבע הלבן הוא גוון שנעים לחיות אתו לאורך זמן. הוא ישתלב נהדר כמעט עם כל דבר סביבו, גם אם הוא בסגנון שונה ממנו. אם התכנון של המטבח עמוס ואתם מעדיפים ארונות רבים הוא הצבע הנוח ביותר למטרה זו, כי הוא יכביד פחות וישתלט פחות על סביבתו. כאשר מעצבים מטבח בסגנון מינימליסטי מודרני החזות הלבנה תתמזג נהדר עם כל עיצוב ותוסיף פן של ניקיון צורני לאופי הבית כולו.

מטבח לבן יוקרתי

מכיוון שהצבע הלבן הוא הגוון הבהיר ביותר בסקאלת הצבעים חשוב להקפיד בו על איכויות. הצבע הלבן יראה במיטבו במטבח יוקרתי, שהושקעה בו רמת גימור מאד גבוהה. קל יהיה לראות פגמים בייצור או באיכות החומר בצבע לבן. הבדלים בחיבורים, בקנטים ובציפויים יראו בקלות במטבח לבן והרי כל היופי והאלגנטיות של מטבח לבן מודרני הם באיכותו הגבוהה וביכולתו להציג שלמות. אם המטבח הלבן לא יציג אחידות ועמידות יוצאי דופן, הרי שהמטרה לא תושג והוא יאבד את היוקרה שלו. מטבח לבן יוקרתי יוכל להיות רק מטבח איכותי ללא דופי. כל פגם קטן ייראה במטבח לבן מודרני, שכל קוויו העיצוביים נקיים ומתמשכים באחידות ופעמים רבות אף בסימטריה שמעוררת שהות. האיכות תומכת בעיצובו וביופיו המיוחד של המטבח הלבן.

האפשרויות למטבח לבן מודרני

מטבח לבן מודרני אפשר ליצור ממגוון חומרים רחב: פורמייקה, פניקס, זכוכית (בגימור מט או מבריק), גרניט פורצלן ועוד. לכל חומר יתרונות משלו ותרומה שונה למראה ולעיצוב שיתקבל.

אפשר אולי לחשוש פן המקום שהכי מתלכלך בבית יהיה בלבן, הצבע עליו רואים בבירור כל לכלוך, אולם אם בוחרים במטבח איכותי החשש מוסר. אם יצרן המטבח שלכם משתמש בחומרים איכותיים מתקדמים, ויש היום כאלו, לא יידבק במטבח הלבן המודרני שלכם כל רבב וכל לכלוך מהשימוש היומיומי במטבח יוסר בקלות.

למותג היוקרה next125 מבית חברת המטבחים שולר מגרמניה מבחר של מטבחים מודרניים מחומרים שונים וחדשניים בלבן. איכותה הגבוהה והרמה הטכנולוגית המתקדמת של החברה יהפכו כל שאיפה למטבח לבן למציאות פרקטית, מעוצבת ונוחה. כל חומר שתבחרו למטבח הלבן המודרני שלכם יותאם בשלמות למטבח החלומות הלבן שתמיד רציתם.

את האפשרויות השונות תוכלו לפגוש באולם התצוגה של מטבחי next125 ברחוב גלגלי הפלדה 19 בהרצליה פיתוח. צוות מעצבים, מקצועי ומנוסה, ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בבחירת המטבח המתאים ביותר.

המאמר נכתב באדיבות מטבחי next125 09-9569903  [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות