n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / אפליקציות פיננסיות מובילות

אפליקציות פיננסיות מובילות

אפליקציות פיננסיות מתחלקות לכמה סוגים, חלקן משמשות באיזה שהוא אופן כחצי בנק, זאת אומרת תוכלו להעביר את הכסף שלכם לאנשים אחרים או לעקוב אחר ההורדות שלכם

אפליקציות
קרדיט תמונה: FREEPIK

הטלפון החכם האישי שלנו מזמן כבר לא רק טלפון, הוא משמש אותנו לצילום, יצירת מפגשים חברתיים, שיחת וידאו מכל העולם וכמובן רשתות חברתיות שמנצחות בדרך כלל על כל אלו. אבל יחד עם זאת אפליקציות יכולות גם להיות מועילות ולא רק חברתיות, למשל בהורדה של אפליקצית הבנק שלכם תוכלו לעקוב בצורה קרובה מאוד למצב החשבון. אך אפליקציות אלו בדומה לאפליקציה שהבנק המליץ לכם להוריד, יכולות לעזור לכם גם לחסוך לא מעט כסף ולעזור לכם לתכנן את החישוב החודשי או אפילו השנתי והשבועי שלכם. לכן לפני שאתם חוזרים אל לחצן הפייסבוק, המאמר הבא יכול לחסוך לכם כסף!

 

פשוט, יעיל  ולא דורש המון

אפליקציות פיננסיות מתחלקות לכמה סוגים, חלקן משמשות באיזה שהוא אופן כחצי בנק, זאת אומרת תוכלו להעביר את הכסף שלכם לאנשים אחרים או לעקוב אחר ההורדות שלכם. וכשמדברים על אפליקציות מהסוג הזה חייבים להזכיר את אפליקצית bit, האפליקציה הותיקה אשר יכולה לעזור לכם להעביר כסף לשלל פעילויות מגוונות ולאנשים שונים. אבל בשנה האחרונה הגדילה האפליקציה את השירותים שלה ומהיום תוכלו גם לתרום דרך הביט, לבצע תשלומי buy me ואפילו להוציא כרטיס אשראי של bit. יחד עם אפליקציה הזו ישנה עוד אפליקציה יחסית פשוטה אשר תעזור לכם לעקוב אחר ההוצאות החודשיות שלכם, אפליקציה זו נקראת גם "חיוב בטוח" ובו תוכלו לעקוב אחר כל הוצאת כרטיס האשראי שלכם על ידי מילוי הפרטים שלכם.

 

ניהול משפחתי וניהול עצמי

מלבד הbit ו"חיוב בטוח" תוכלו למצוא גם אפליקציות אשר ממש יעזרו לכם לנהל את התקציב המשפחתי שלכם או תקציב עצמאי של אדם יחיד. נתחיל באפליקציה פמילי ביז (family biz) המוצעת בחינם ופועלת על מנת שתוכלו לשפר את ניהול התקציב הביתי שלכם, סדר בביטוחים, שיפור הפנסיה וניהול כרטיסי האשראי כמובן. האפליקציה עובדת כך שאתם אלו שתצטרכו לקבוע יעדים להוצאות והכנסות וברגע שהאפליקציה תזהה חריגות היא תודיע לכם על כך. אפליקציה נוספת אשר יכולה לעזור לכם לנהל את התקציב שלכם על פי רבעונים היא לא אחרת מאשר מיי פיננדה ( myfinadna) שגם היא נמצאת בכל חנויות האפ סטור למיניהם, והיא עובדת על חישוב הוצאות על פי רבעון. האפליקציה תנתח את ההוצאות והתשלומים שלכם בצורה אוטומטית או ידנית לפי בחירה ותתריע בזמן אמת כאשר תתבצע חריגה. דוגמא אחרת היא אפליקציה מצוינת עבור מערכת נתוני אשראי שהופכת את האפשרות של כל בעל עסק לבחון את האיתנות הפיננסית של הלקוחות שלו לפשוטה במיוחד.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות