n

אסלה תלויה או מונחת

כאשר מגיעים לבחירה של אסלות, רבים יעדיפו אסלה תלויה בעיצובים שונים.זהו הטרנד החדש ,היות ואסלה תלויה אינה תופסת מקום והיא מעוצבת באופן החדשני והעדכני ביותר

אסלה-תלויה-או-מונחת
צילום: Freepik

אנשים שמבצעים שיפוץ יסודי בביתם וכן כמובן בחדרי הרחצה, ישקיעו בתשתית חדשה של הצנרת וכן יחליפו  את חיפויי הקיר חיפוי רצפה, אסלות, מקלחונים או את האמבט וכמובן את ארונות האמבט. כאשר מגיעים לבחירה של אסלות, רבים יעדיפו אסלה תלויה בעיצובים שונים.זהו הטרנד החדש ,היות ואסלה תלויה אינה תופסת מקום והיא מעוצבת באופן החדשני והעדכני ביותר. גם מבחינת ניקוי האסלה, האסלה התלויה בהרבה יותר קלה לניקוי מאשר אסלה מונחת ולכן זו אחת הבחירות החשובות לחדר האמבט.

 

בחירה נכונה של אסלה לחדר הרחצה

למרות שאנו משתמשים פעם או פעמיים ביום בשירותים, יש כאלה שמים דגש על בחירה נכונה של אסלה. גם מבחינת העיצוב, חדר הרחצה, חייב להיות פונקציונאלי ולהוות את החלל הנוח ביותר בחללי הבית. רבים משקיעים ובוחרים  אסלה תלויה בעיצובים שונים בכדי לתת טאץ' מיוחד בעיצוב שישדר יוקרה , נוחות ופונקציונאליות. החלל בחדר האמבט יהיה רחב יותר. בכל אסלה תלויה ישנו מיכל הדחה סמוי אשר נמצא בתוך הקיר ומעל לאסלה בדיוק. אסלות תלויות עם מיכל הדחה סמוי עולות יותר מאסלות מונחות בעלות מכל הדחה גלוי.

 

כיצד רוכשים אסלה תלויה איכותית?

יש להגיע למשווק מוכר העוסק שנים ביבוא של אסלות תלויות או שמשווק אסלות תלויות ישראלי. מה שחשוב הוא איכות חומרי הגלם וכן, תו תקן ישראלי. יש לשים לב כי אסלה תלויה בעיצובים שונים תהיה עמידה לחומרי ניקוי שונים. גם המראה של אסלה מודרנית תלויה הוא חשוב, היות ומדובר על חידוש מרשים וכן מראה מיוחד שמקנה חלל רחב ומעניין יותר בחדרי הרחצה בבית או בדירה. אסלות תלויות, מהוות הקלה משמעותית גם בניקוי חדר הרחצה היות והן אינן מונחות והגישה לשטיפת הרצפות קלה יותר. בדרך זו, קל יותר לתחזק באופן כללי את חדר האמבט.

 

השקיעו יותר באחד הפרטים ההכרחיים ביותר בבית

למעשה אסלה היא אחד מהפריטים ההכרחיים ביותר בכל בית. האסלה חייבת להיות פונקציונאלית, לפעול כהלכה ולהשאיר את חדרי הרחצה נקיים ובעלי מראה אסתטי. תחום האסלות עבר הרבה שינויים בשנים האחרונות וחדשות לבקרים, אנו רואים כל מיני חידושים של אסלות שהן גם מעוצבות וגם שימושיות במיוחד. למשל אסלה תלויה בעיצובים שונים, יכול להיות חידוש מעניין, שימוש נוח והקלה בניקיון. מומלץ להגיע לאולמות התצוגה של משווקים של כלים סניטריים, להתרשם מהמבחר ולהתאים לעצמכם אסלה מיוחדת ונוחה שתשמש אתכם לשנים רבות עד לשיפוץ הבא.

נראה כי בשנים האחרונות, קיים שינוי מהותי בהעדפות של צרכנים ישראלים רבים בכל הקשור לבחירת אסלות, אם משיקולי אסתטיקה ואם בגלל עיצובים מיוחדים שחדרו לשוק הכלים הסניטריים. יש לציין כי ההשקעה באסלה  תלויה היא גבוהה פי שלוש מרכישת אסלה מונחת עם מיכל הדחה גלוי. למרות זאת, רבים רואים השקעה זו לטווח ארוך ומדיפים להשקיע יותר.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות