n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושבת ראשון לציון רצתה לתרום בגדים וקיבלה דו"ח של 730 ש"ח

תושבת ראשון לציון רצתה לתרום בגדים וקיבלה דו"ח של 730 ש"ח

תושבת ראשון לציון, שלא רצתה לזרוק ז'קט חדש לפח, הניחה אותו סמוך למקום מגוריה , לאחר מספר ימים היא נדהמה לגלות דו"ח של החברה לביטחון על סך 730 שקלים.

זקט
צילום מתוך הדו"ח

לבנת לוי תושבת העיר הניחה ז'קט חדש עם טיקט שטרם לבשה על חומה שמחוץ לבניין ביתה כדי שמישהו אחר יוכל להינות ממנו, לאחר מספר ימים היא קיבלה דואר רשום מטעם החברה לביטחון עם דו"ח על סך 730 שקלים בגין השלכת פסולת במקום ציבורי.
"אתמול קיבלתי הודעה על דואר רשום" מספרת לוי " חשבתי שזו חבילה שהזמנתי מאמזון אז המתנתי שעה שלמה בסניף הדואר בסבלנות, וכשקיבלתי את הדואר הרשום לא הבנתי על מה מדובר והייתי בטוחה שיש טעות, כשפתחתי אותו לא האמנתי : קנס של 730 שח, על זריקת פסולת במקום ציבורי."

לוי מספרת שהיא  שמקפידה לשמור על הסביבה ולמחזר ולכן לא הבינה על איזה פסולת מדבר הדו"ח  "בדוחות של החברה לביטחון יש ברקוד שאפשר לראות את תיאור העברה בתמונה" היא אומרת " מסתבר ש "הפסולת" היא ז'קט חדש עם טיקט, שמעולם לא לבשתי ובמקום לזרוק אותו לפח או לשים במחזורית, הנחתי אותו על החומה שמחוץ לבניין שלי. כל יום עוברים שם אנשים שאוספים דברים, ורציתי שזה יילך אליהם ולא סתם לזבל, היתה בשקית גם קבלה שאני מניחה שמשם היו לפקח את הפרטים שלי, אז ייתכן שטעיתי וזה נכון שחוקים נועדו לשמירת הסדר אבל לא השלכתי זבל ברחוב, לא הנחתי ארון שבור שמפריע למעבר הולכי רגל. 730 שח על השארת ז'קט חדש בשקית מחוץ לבניין? למה? "

מהחברה לביטחון נמסר בתגובה: פקחי החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון פועלים על שמירת הסדר ברחבי העיר ראשון לציון. בכלל זה פועלים כדי למנוע מפגעי פסולת.
בעיר מוצבים מיכלים לאיסוף בגדים, מיחזור ואריזות, קרטונים ומכשירי אלקטרוניקה זאת כדי לעודד מיחזור וקיימות וכן כדי לשמור על רחובות העיר נקיים ומטופחים.
פקחי החברה לביטחון זיהו מערום בגדים שהונחו/ הושלכו במרחב הציבורי בניגוד לחוק ולכן בוצע הליך אכיפה כנדרש על פי חוק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות