n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שירן הוברמן שחקנית וזמרת תוצרת ראשון לציון מספרת על העיר

שירן הוברמן שחקנית וזמרת תוצרת ראשון לציון מספרת על העיר

ביום חמישי השבוע, 11.8, ט"ו באב, יתקיים אירוע חגיגי לכבוד חגיגות 140 שנה לראשון לציון, שירן הוברמן היא הצלחה ארצית שגדלה בעיר והיא תגיע לספר על כך בחגיגות.

צילום: חיים קימחי
צילום: חיים קימחי

ביום חמישי השבוע, 11.8, ט"ו באב, יתקיים אירוע חגיגי לכבוד חגיגות 140 שנה לראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה – זהו התאריך המקורי בו נוסדה העיר.
אירוע זה פותח את שנת ה 140 לעיר, שתהיה מלווה באירועים רבים לאורך כל השנה.
האירוע פתוח לקהל הרחב וישתתפו בו כל יוצאי וילידי העיר לדורותיהם ביניהם מפורסמים רבים: שירן הוברמן, משה פרץ, סקאזי, שי גבסו, עוז זהבי, דנה פרידר, תום יער, המדליסטים האולימפים לינוי אשרם ופיטר פלצ'וק, טהוניה ועוד.
במהלך הערב יסופרו הצלחות מקומיות , נשים פורצות דרך ובעלי עסקים ותיקים. שירן הוברמן  שהיתה תושבת ראשון לציון היא אחת מהן: כיום זמרת ושחקנית תיאטרון הבימה המשחקת ב״זאקופנה שלי״ לצידן של ליא קניג ומיקי קם  וב"בוסתן ספרדי", "הכבש ה-16", "משוגע עליה", והיום עושה חזרות להצגות "מניין נשים" ו"קזבלן".מורה למשחק ופיתוח קול ובשירותה הצבאי  זמרת ומפקדת להקת הנחל .
בוגרת החבר הייצוגית של ראשון ״קול ראשון״  ששיחקה גם בטלוויזיה בסדרות – ״משיח״,"המלכות", "על הספקטרום" ד״ר קראז׳, ועוד…

לרגל פתיחת ט"ו באב וחגיגות 140 שנה לראשון לציון ישבנו לשיחה קצרה עם שירן הוברמן שהפתיעה אותנו עם שלל זיכרונות מהעיר שכולנו אוהבים- ראשון לציון.

1. ספרי על המקום האהוב עליך בראשון לציון?

וואו יש הרבה מקומות שאני אוהבת! יש לי מראשון זיכרונות טובים מכל מיני מקומות-מהיכל התרבות- ששם זו הייתה הבמה הראשונה המקצועית שלי- עם להקת הנוער "קול ראשון" שם הופעתי רקדתי ושרתי. הבטחתי לעצמי שאחזור יום אחד בתור "שחקנית אמיתיית". זה מאוד מרגש להגיד לאותה ילדה- עשינו את זה 😉 היום זו במה שאני משחקת בה עם הגדולים ביותר: ליא קניג, מיקי קם, תיקי דיין, טל מוסרי ועוד..עוד מקום ממש מיוחד עבורי- כשאני הולכת היום למשל בשדרת הדקלים בגן העיר- אני נזכרת בשבוע הספר החגיגי שהיו עושים. זוכרת את זה ממש כחוויה, עם המזרקות לצידי השדרה, הברבורים באגם, דוכן צמר הגפן המתוק, ובעיקר את הריח המיוחד שהיה עולה מהספרים החדשים.. הייתי מחכה לזה כל השנה. או למשל היקב- שבו צלמו את הטלנובלה-"לחיי האהבה". יום אחד כשהייתי קטנה עשו לנו סיור ביקב- ומעבר לתהליך והריח המשכר של היין שהיה לקירות, אני זוכרת שהייתי מדמיינת את המצלמות מהטלוויזיה בכל מיני פינות כמו בסצנות שראיתי על המסך. הדמויות התעוררו לחיים בתור המבנה המיוחד הזה. התגאיתי שאצלנו בראשון צלמו סדרה כזו מפורסמת באותה תקופה.. שמחתי בעיר שלי מאוד 🙂 בערב אני אוהבת ללכת לים, או לאיזה בר נחמד. האמת שאני הכי אוהבת לשבת עם סבא שלי בחצר שלו ליד עץ המנגו .. אני זוכרת שהיינו יושבים שעות על הנדנדה הגדולה שלו והוא היה מסביר לי על הכוכבים. על הדובה הגדולה, והקטנה..זה היה מרגש.

2.מה את הולכת לעשות בערב?

אני, יחד עם חברי לינוי אשרם,שי גבסו,סקאזי ניקח חלק בערב בו יוצגו פרקים שונים וזוויות מההווי של ראשון לציון במגוון תחומים. זו הולכת להיות חגיגה מהממת.

3. ספרי לנו מה התכניות העתידיות?
האמת שאני ממש עכשיו בעיצומם של תכנוני החתונה שלי, ובו בזמן בחזרות בתאטרון הבימה לשתי הצגות במקביל- למחזמר ״קזבלן״, ולהצגה ״מניין נשים״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות