n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בכירי ההסתדרות נפרדים מיו"ר המרחב הפורש זורי מזרחי

ראשל"צ: בכירי ההסתדרות נפרדים מיו"ר המרחב הפורש זורי מזרחי

הידיעה על פרישתו של זורי מזרחי הכתה גלים. יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "זורי הוא איש רב זכויות שהקדיש את חייו המקצועיים לשירות החברה הישראלית"

אבי יחזקאל וזורי מזרחי. צילום: רונן דמארי
אבי יחזקאל וזורי מזרחי. צילום: רונן דמארי

הידיעה על פרישתו הצפויה של יו"ר מרחב ראשל"צ בהסתדרות, זורי מזרחי, לאחר שלושה עשורים בתפקיד הכתה גלים בעיר ומחוצה לה. רבים מהעובדים ומראשי הוועדים שיבחו את מסירותו ואת המקצועיות שהפגין לאורך השנים בשמירה על הזכויות שלהם, בנועם הליכות ובאנושיות. גם בכירי ההסתדרות לא נותרו אדישים לפרישתו –  יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודה למזרחי ומסר ל"גל גפן": "זורי הוא איש רב זכויות שהקדיש את חייו המקצועיים לשירות החברה הישראלית. מחויבותו לזכויות עובדים וגמלאים קיבלה ביטוי משמעותי בפועלו כיו"ר המרחב. כאיש איגוד מקצועי מהשורה הראשונה בארץ, זורי היה מעורב באופן ישיר בשיפור תנאי העסקתם של אלפי ואף עשרות אלפי עובדים. אנו מודים לו על תרומה רבת שנים ומברכים אותו על עשרות ראשי ועדים שחנך והכשיר לאורך השנים. ההסתדרות היא הבית של כלל העובדים בישראל ולזורי יש בכך חלק".

מנהל אגף המרחבים בהסתדרות, אבי יחזקאל, הוסיף: "זורי מזרחי הוא בראש ובראשונה חבר. הוא וזכי ניסים יו"ר המרחב היו אלו שתמכו בי בראשית דרכי כחבר כנסת . זורי מייצג דור של אנשי ציבור אוהבי אדם בעלי ערכים חברתיים ואיש המייצג עובדים בכל רמ"ח אבריו. כראש אגף המרחבים בהסתדרות אני יכול בוודאות לומר שזורי הוביל מרחב מצטיין שפעל על פי התוכניות הארציות המתקדמות ביותר כל הגישה של גיוס חברים ושירות חברי הסתדרות מתבצעת בצורה המיטבית ביותר אני לא נפרד מזורי האדם והחבר הוא ימשיך ללוות אותי. אני בטוח שזורי זרע זרעים מצוינים למי שיבוא אחריו בקיצור אני אוהב את זורי".

 

תגובה אחת

  1. יואב סרוסי

    בן אדם משכמו ומעלה.נעים הליכות חזק במקורות אוהב את עם ישראל אוהב את המדינה אוהב את הבריות.אוהבים אותך זורי התותח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות