n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: רעיון מקורי אולי יעזור למטרד צואת הכלבים על המדרכות

ראשון לציון: רעיון מקורי אולי יעזור למטרד צואת הכלבים על המדרכות

הדפס סביבתי על המדרכה ב-50 גינות ציבוריות יבקש מבעלי הכלבים לאסוף אחריהם. לפני מספר חודשים מינהל איכות הסביבה בעירייה קיים פיילוט בשתי גינות וחוות דעת התושבים הייתה טובה

הדפס סביבתי על המדרכה. צילום: עיריית ראשון
הדפס סביבתי על המדרכה. צילום: עיריית ראשון

מנתוני המוקד העירוני בראשון לציון עולה כי אחד המטרדים השכיחים ביותר בעיר הוא זיהום הסביבה מצואת כלבים שלא נוקתה על ידי הבעלים. בעירייה מבקשים להתמודד עם התופעה דרך חלוקת שקי קקי, קמפיין הסברתי, אכיפה על סך 430 שקלים וכעת גם על ידי הדפס ידידותי לסביבה שהוטבע על המדרכה בכניסה לגנים הציבוריים ויבקש מבעלי הכלבים לאסוף את צואת כלביהם.

לפני מספר חודשים מינהל איכות הסביבה בעירייה קיים פיילוט בשתי גינות וחוות דעת התושבים הייתה טובה. לאור זאת, הפיילוט מתרחב ל-50 גנים ציבוריים, כאשר בכל כניסה יוטבע הדפס רצפתי עם הכיתוב: "בואו נעשה לזה סוף! פשוט לאסוף".

על פי הערכת השירות הווטרינרי, יש בראשון לציון כ-14 אלף כלבים ומדי שנה מדווח המוקד העירוני על כאלף פניות תושבים על צואת כלבים. פקחי החברה לבטחון רושמים כאלפיים דוחות מדי חודש לבעלי כלבים שלא אספו אחריהם, וזאת למרות פרסומים ברורים ובולטים ברחבי העיר, הקמת כעשרים פארקים לכלבים ואזהרות והתראות לבעלי כלבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות