n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פסטיבל המוזיקה ה-34 הגדול בישראל יתקיים בחוה"מ סוכות

ראשון לציון: פסטיבל המוזיקה ה-34 הגדול בישראל יתקיים בחוה"מ סוכות

פסטיבל ראשון לציון, פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל, יוצא לדרך זו השנה ה-34. הפסטיבל, שיתקיים בחוה"מ סוכות בין התאריכים 11-15 באוקטובר, יהיה בסימן חגיגות 140 שנה לראשון לציון ושמירת המורשת המוזיקלית המגוונת בהשתתפות למעלה מ-100 אומנים ויוצרים מובילים

WhatsApp Image 2022-08-16 at 10.16.31
צילום: תמר חנן

הפקת המקור המובילה שתפתח את הפסטיבל תתקיים ב- 11.10 בלייב פארק, ראשון לציון עם "זו אותה האהבה" מופע חגיגי וחד פעמי המוקדש לאריק איינשטיין ז"ל, מגדולי האומנים הישראליים.

במופע, שנעשה בשיתוף משפחת איינשטיין, ישתתפו (לפי סדר הא'-ב'): אסתר רדא, ברי סחרוף, דויד ד'אור ,דקלה, יובל דיין, יוני רכטר, כנסיית השכל, מיקי גבריאלוב, עידן עמדי, עמיר בניון, שירה גבריאלוב ושלומי שבת. איינשטיין ז"ל הוא תמצית סיפורה של המוזיקה הישראלית, מהלהקה הצבאית דרך "שלישיית גשר הירקון", "החלונות הגבוהים" ועד קריירת הסולו שבה שיתף פעולה עם גדולי הכותבים והמוזיקאים בישראל. הוא הקליט מאות שירים שיצאו בעשרות אלבומי מופת, ואשר הפכו חלק בלתי נפרד מן הפסקול הישראלי. בערב שכולו הפקת מקור ייחודית וחד פעמית לפסטיבל יחגגו את יצירתו של איינשטיין, עם דגש מיוחד על השירים שאותם כתב. ניזכר במיטב להיטיו מכל הזמנים עם חברים ותיקים שהכירו אותו מקרוב, לצד זמרות וזמרים צעירים שלא זכו לעבוד אתו בחייו, אך הושפעו ממנו רבות. את האומנים תלווה תזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של אילן מוכיח, הרכב נגנים ויצירות וידיאו בערב שכולו אהבה וגעגוע לאיש וליצירותיו.

במסגרת חגיגות 140 שנה לראשון לציון יצדיע הפסטיבל לאומנים שמרכיבים את הפסקול הישראלי, במגוון עצום של הפקות מקור ומופעים מסקרנים בשילובים ייחודיים, שבהם ישתתפו למעלה מ-100 אמנים ויוצרים:

WhatsApp Image 2022-08-16 at 10.16.45
צילום: טל עבודי

בלייב פארק:
פסטיבל ראשון לציון חוגג 20 שנות יצירה לשמעון בוסקילה שם יארח אורחים ושותפים לדרך שהיוו חלק חשוב בתחנות חייו המוזיקליות, ביניהם שלמה ארצי, מארינה מקסימיליאן וקובי אפללו.
עידן עמדי, מהיוצרים והזמרים המרתקים והמובילים של העשור הנוכחי, ישיר את כל להיטיו הבולטים והמוכרים בשנים האחרונות במופע מיוחד לכבוד פסטיבל ראשון לציון.
פסטיבל ראשון לציון יחתום את הסיבוב שבו מציין דני סנדרסון – תמצית ומהות הרוקנרול הישראלי ואחד מהדמויות המשפיעות והחשובות במוזיקה בארץ – 55 שנות יצירה במופע שקיעה ענק עם אורחים חגיגיים: גידי גוב, אביב גפן והדג נחש.
לצד כל אלו ממשיך פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל לחלוק כבוד לאומניו הוותיקים והצעירים, ומציג מגוון רחב של מופעים משובחים שיתקיימו בהיכל התרבות, ראשון לציון:

חוה אלברשטיין במופע חדש בליווי אנסמבל משובח, שבו היא משלבת מהרפרטואר העשיר שלה לצד שירים חדשים.
אהוד בנאי ורביעיית נגנים במופע אומנותי ומרגש.
הראל סקעת, מהזמרים-יוצרים המצליחים בישראל, מארח את הזמרת נרקיס.
יובל דיין המרגשת והייחודית, תארח את בר צברי
עוד בפסטיבל ראשון לציון – לרגל חגיגות 140 לעיר יתקיים השנה מחווה ל"פסטיבל היין" המיתולוגי. המחווה תתקיים במתחם ייחודי שנבנה במיוחד לפסטיבל וידמה את אירועי חג היין. המתחם יכלול שדרת יינות מפוארת שבה יוצבו דוכני אוכל, בירות מקומיות ומיובאות, קוקטיילים ועוד.

WhatsApp Image 2022-08-16 at 10.25.17
צילום: עדי אורני

מופעי חוצות הפתוחים לקהל הרחב ברחבי העיר בסימן שני מופעים בערב, במהלכם יבצעו האמנים גם שיתופי פעולה יוצאי דופן:

אברהם טל ואודיה יחד ולחוד! זהבה בן ורביב כנר יחד ולחוד!

והשנה גם מופעי שקיעה מיוחדים שיתקיימו ברחבת כיכר העירייה:

במסגרת חגיגות עשור הפרויקט של רביבו, בהפקה מיוחדת עם תזמורת צה"ל
הגבעטרון מארחים את חנן יובל
ברחבת בית העם יופיעו להקת צלילי העוד עם רמי דנוך .

ראש עיריית ראשון לציון, מר רז קינסטליך: "פסטיבל ראשון לציון הפך לשם דבר בתרבות הישראלית ואנו גאים להעצים את המסורת המוזיקלית השנה לרגל חגיגות 140 שנה לעיר. אני מזמין את כולם לחגוג איתנו בחול המועד סוכות הקרוב עם הופעות משובחות של פסגת המוזיקה הישראלית הכוללות מגוון מופעי חוצות פתוחים לקהל הרחב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות