n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: נפטר מדום לב שבוע אחרי שיצא לגמלאות

ראשון לציון: נפטר מדום לב שבוע אחרי שיצא לגמלאות

דוד סופר ז"ל נפטר מדום לב שבוע לאחר שיצא לגמלאות. ביתו ליאור: " הוא תכנן כל כך הרבה דברים, אנחנו עוד לא מעקלים שהוא לא איתנו"

דוד סופר
דוד סופר ז"ל . צילום: סט הפקות

מאות אנשים ליוו את דוד סופר ז"ל בדרכו האחרונה בבית העלמין שבגני אסתר ביום ראשון בשבוע שעבר.

סופר ז"ל דמות מוכרת בעיר ראשון לציון שעזר למאות אנשים ואף הציל את חייהם מתוקף תפקידו כדימותן ראשי במכון הדימות שבבית חולים וולפסון.

לפני כשבועיים יצא לגמלאות בגיל 67. לאחר שבוע בדיוק ביום ראשון 8.5 הוא לקה בליבו ומת.

תושבים רבים שהגיעו לנחם את המשפחה סיפרו על האדם המיוחד שהיה בחייו, כיצד עזר להם בזמנים קשים ועל הקושי להבין שאיננו נמצא יותר.

" אנחנו בכלל לא מעקלים שהוא לא נמצא, בראשון למאי הוא יצא לפנסיה בגיל 67, הוא היה אדם בריא בלי שום מחלות רקע זה הלם ועצב בל יתואר" מספרת ליאור ביתו " הוא כל כך חיכה לצאת לפנסיה, הוא תכנן את זה, קנה לעצמו מחשב חדש, טלוויזיה גדולה, שיפץ את החדר, חיכה לעשות  קורס ין שהוא מאוד אהב, אמא שלי בת 60 והם חיכו לזה יחד, לא היה שום סימן שמשהו נורא כזה הולך לקרות"

ביתו ליאור מספרת כי כמה 4 ימים לפני מותו בערב יום העצמאות הגיע כל המשפחה לבית הוריה, אביה דוד קנה לנכדים הפתעות זוהרות לעצמאות ודגלים " עשינו מסיבה כולנו יחד עם הילדים שלי ושל אחותי וארוחת ערב חגיגית, אבא היה בשמים הוא מאוד אהב לראות את כולנו יחד, במוצאי שבת הוא ראה משחק של ברצלונה עם אחי בן ה-23 עד לשעה אחת עשרה בלילה, לא היה שום סימן לבאות, בבוקר של יום א' הוא קם מהמיטה עם הפיג'מה לשטוף פנים ושם הוא בעצם לקה בליבו, נפל ומת" מספרת ליאור.

" אין אדם שהיה מבקש מאבא עזרה ולא היה מקבל מענה, אנחנו נמשיך את החסד והנתינה שלו שהיו נר לרגליו, נמשיך להיות מאוחדים, אבא היה ראש השבט שלנו וגם של המשפחה המורחבת לאחר שאביו נפטר, נדאג לאחד את כולם, לעשות קידוש בכל יום שישי כמו שעשה תמיד ולא פספס אף שבת, זאת הצוואה הלא כתובה שהעביר לנו".

סופר
דוד סופר ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

גיסו שמיר יונה  ספד לו :

"אזכור אותך כרב חובל של ספינת המשפחה המורחבת שדואג תמיד להשיט אותה לחוף מבטחים. היית חבל ההצלה של רבים מאתנו בעיתות מצוקה. שורשיך היו נטועים עמוק וגזעך הרחב והחזק

העזרה לאחרים הייתה נר לרגלך ולא ראית בזה מעשה יוצא דופן אלא חלק משגרת חייך שלוותה במעשי חסד וצדקה.

היית איש חם וחכם, בעל הומור בריא, חבר וידיד ונעים היה לשהות במחיצתך תמיד.

יש מי שנפטר מן העולם ומותיר אחריו עושר ונכסים רבים, שהם הבל הבלים, אך יש מי שנפטר מן העולם ומותיר אחריו מורשת עשירה, שרשרת ארוכה של מעשי חסד ושם טוב, כנאמר במשנה אבות, פרק ד, משנה יג:

שלושה כתרים הם: כתר תורה וכתר כהונה וכתר מלכות וכתר שם טוב עולה על גביהן.

דוד סופר ז"ל השאיר אחריו אישה, 3 ילדים ושלושה נכדים. יהי זכרו ברוך.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות